eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetAcerRe: Acer
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Acer
    Date: Tue, 21 Jun 2011 18:04:45 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 64
    Message-ID: <itqfeu$iru$1@news.onet.pl>
    References: <it76pr$esu$1@news.onet.pl> <it81b5$nsq$1@news.dialog.net.pl>
    <f...@4...com>
    <itlbtr$oth$1@news.dialog.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: azg242.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1308672286 19326 83.27.144.242 (21 Jun 2011 16:04:46 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 21 Jun 2011 16:04:46 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <itlbtr$oth$1@news.dialog.net.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3508.1109
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3508.1109
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1196309
    [ ukryj nagłówki ]

    >Użytkownik "Jurek W" napisał w wiadomości Użytkownik "J.F."
    ><j...@p...onet.pl>
    >>>Acer dostarcza system operacyjny na partycji ukrytej.
    >>>Czy system zainstalowałeś?
    >>
    >> System byl wczesniej zainstalowany.
    >> Ale ja nauczony doswiadczeniem rozpoczalem od jego ponownej
    >> instalacji

    >To znaczy coś w instalacji zrobiłeś nie tak.

    Nie ma tam wiele okazji do zrobienia czegokolwiek nie tak.

    >>>Zarejestruj swój sprzęt przez stronę www. Zgłoś za pośrednictwem
    >>>strony www Twoje bolączki.
    >>>Przyślą kuriera po sprzęt, przyślą sprzęt naprawiony.
    >>>Serwis gwarancyjny masz w Brnie (Czechy).
    >
    >> Dziekuje, to mnie wystarczajaco zniesmaczylo, odnioslem do sklepu.
    >> Nie bede potem szukal komputera przez dwa kraje.

    >Nie ma potrzeby takiego szukania.

    Wole nie ryzykowac.

    >>>Niedawno miałem usterkę, którą
    >>>Acer naprawił wymieniając płytę główną. Całość licząc od dnia
    >>>zgłoszenia do otrzymania naprawionego sprzętu trwała 8 dni
    >>>(słownie: 8 dni).
    >>
    >> Taa - 8 dni bez komputera, bo im sie nie chce wydac zlotowki na
    >> plyte

    >Acer bez wątpienia dostarczył Ci system, jeśli lapka kupiłeś z
    >systemem. Awaryjne płytki powinien wykonać użytkownik samodzielnie.
    >Taką przecież zawarłeś umowę.

    I tu sie jeszcze nie czepiam.
    Tylko ze samodzielnie wykonane awaryjne plytki nie dzialaja.
    Wiec w zasadzie uznaje ze Acer nie dostarczyl systemu :-P

    A z tego co inni pisza - jeszcze beda przeboje. Bo jakos zapomnieli w
    tej umowie poinformowac ze to bedzie ich instalator a nie normalny.

    >> czy udostepnic niezbednych plikow na www.
    >> Dbanie o klienta.
    >Niezbędne pliki masz na www Acera. Jeśli uszkodziłeś dane na partycji

    Niezbedne pliki za wyjatkiem tych podstawowych ?

    >serwisowej, to naprawdę nie jest to błąd producenta.

    Zakladam ze nie ja uszkodzilem. Moze fabryka, moze sprzedawca.
    Ale sposob rozwiazania problemu jest zaiste ciekawy - wyslij im
    komputer do naprawy. 10 punktow za zadowolenie klienta.
    100 pkt za ekonomie :-)

    To juz Dell lepszy, choc mogliby sie postarac i przygotowac plyty z
    ktorych naprawde daje sie system zainstalowac bez pomocy drugiego
    komputera.
    Ot taka drobnostka - zapomnieli drivera do ethernetu.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 22.06.11 08:36 J.F

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: