  • Data: 2010-12-13 10:45:23
    Temat: Re: Abs zawiódł
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-13 09:30, z pisze:

    > Przemilczę

    A powinienes przemyslec.

    > Jak wiesz to napisz ile trwa jeden cykl ABS. U mnie te cykle kończą się
    > wraz z zatrzymaniem. Tak to wygląda.

    Rece :/

    > To musi być zepsuty bo działa zawsze od prędkości pieszego do zera
    > (oprócz tego jednego razu)

    Ta, jasne.
    Widze, ze jestes tu juz kolejnym, co to wie lepiej niz konstruktorzy
    ABSu, jak go zrobic :P

    > Cho... Znowu będzie wydatek. Zepsuty jak nic. Raz tylko działał dobrze.
    > W mordę :-)

    Mozesz sobie ironizowac.
    Jestes niestety ignorantem i moze wypadaloby sie troche douczyc, zamiast
    sie bez sensu sprzeczac.
    Masz przeczytaj sobie, to moze cos do Ciebie w koncu dotrze.
    http://www.motofakty.pl/artykul/poznaj_tajemnice_czu
    jnikow.html

    --
    Karolek