  • Data: 2010-12-08 16:05:48
    Temat: Re: Abs zawiódł
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-08 15:35, z pisze:

    > "Dobra" to znaczy że czuję się uświadomiony :-)
    > Mój samochód albo zachował się poprawnie, albo ma uszkodzenie (magnesy)
    > Dalej nic nie wiadomo.

    Jakbys mial uszkodzone pierscienie magnetyczne (o ile w ogole je masz),
    to przy kazdym hamowaniu ABS by sie wlaczal i mialbys problem z
    zatrzymaniem.
    Jezeli tak Ci nie robi (a z Twojego opisu zdazenia wnioskuje, ze tak nie
    robi) to znaczy, ze dziala poprawnie.

    > Ważne jest to że zachował się inaczej niż zawsze, inaczej niż miałem
    > prawo przewidywać. Dezorientacja-zaskoczenie kierowcy może kosztować
    > cenne sekundy może nawet ważniejsze niż różnica: sunie czy hamuje z ABS,
    > czy sliski ubity śnieg czy już lód. ;-)

    Zachowal sie poprawnie, ale nawet jakby Ci zaczal "trykac" na tym lodzie
    to i tak bys wyrznal, bo ABS nie skrocilby Ci drogi hamowania.
    Tylko Twoj post by wygladal wtedy tak "pojawil sie lod pod kolami, ABS
    zaczal walic jak glupi, ja stanalem na hamulcu, ale samochod w ogole nie
    hamowal no i wyrznalem".

    --
    Karolek