-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!not-for-mail
From: Karolek <d...@o...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Abs zawiódł
Date: Sun, 05 Dec 2010 09:34:12 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 26
Message-ID: <idfitr$2rjk$1@news.mm.pl>
References: <id93ks$eki$1@inews.gazeta.pl> <ida7sf$1kcp$1@news.mm.pl>
<s...@l...localdomain>
<4cf8de01$0$27043$65785112@news.neostrada.pl>
<idapec$f02$1@inews.gazeta.pl> <idapsl$29kr$1@news.mm.pl>
<idatt9$jk$1@inews.gazeta.pl> <idd12h$527$1@news.mm.pl>
<iddhtd$52d$1@inews.gazeta.pl> <iddv2v$1cb2$1@news.mm.pl>
<idec4m$ph$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: host-81-190-86-247.gdynia.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1291538171 93812 81.190.86.247 (5 Dec 2010 08:36:11 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 5 Dec 2010 08:36:11 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
In-Reply-To: <idec4m$ph$1@inews.gazeta.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2331473
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2010-12-04 22:34, z pisze:
> Karolek pisze:
>
>> Tylko pod wzgledem sterownosci, pod wzgledem drogi hamowania, jest
>> lepsze.
>
> No dobra a jak nie ma lodu to inna fizyka obowiązuje? Skoro rodzaj
> podłoża ma wpływ to "z górki" też.
>
> Zostałem kiedyś "wdeptany w glebę" na tej grupie bo wydawało mi się że
> na asfalcie ABS mi drogę hamowania wydłużył.
>
Dawalem juz jednemu takiemu na tej grupie linka do artykulu, w ktorym
byly przytoczone wyniki badan.
I tak, na suchym asfalcie droga hamowania wyszla krotsza z ABS, na
sniegu juz relacja byla odwrtona, a na lodzie roznica byla ogromna na
niekorzysc systemu ABS.
Do tego dochodza takie niuanse jak jakies luzne warstwy na asfalcie typu
piasek czy liscie i ABS tez wydluza droge hamowania.
ABS ma tylko pomoc zachowac sterownosc, w pewnych warunkach tez troche
skraca droge hamowania, ale w ogolnosci to ten system nie jest od
skracania drogi hamowania.
--
Karolek
Następne wpisy z tego wątku
- 05.12.10 09:36 Karolek
- 05.12.10 09:40 Karolek
- 05.12.10 09:44 Karolek
- 05.12.10 09:59 MarcinJM
- 05.12.10 10:24 Karolek
- 05.12.10 10:48 z
- 05.12.10 11:02 Tomasz Pyra
- 05.12.10 11:16 Karolek
- 05.12.10 11:13 Karolek
- 05.12.10 11:31 Tomasz Pyra
- 05.12.10 11:45 Karolek
- 05.12.10 16:34 Tomasz Pyra
- 05.12.10 16:58 Karolek
- 05.12.10 17:45 Adam Płaszczyca
- 05.12.10 20:07 Karolek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=