  • Data: 2011-04-26 20:29:14
    Temat: Re: Abonament za 20zł?
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    lukasz pisze:

    > 3. Próby przeglądania stron internetowych operatorów, czytania umów i
    > rozszyfrowania "gwiazdek" są ponad moją cierpliwość.

    Tak dobrze to nie ma.
    Znając życie to najlepiej zmienić operatora, podpisać umowę na rok i
    dostać jako nowy, wspaniały, czcigodny klient dobrą ofertę. Po roku
    znowu trzeba zmieniać operatora bo ci co tak mało płacą i podpisują tak
    krótkie umowy to niech spadają i daje im się gorsze warunki niż dla
    następnego z ulicy.
    A drobne kruczki i niechciane bonusy które trzeba wyłączyć w określonym
    terminie to standard.
    Na Twoim miejscu pewnie przeszedłbym do Playa na kartę i dokładnie
    sprawdził czy telefon można na stałe zmusić do korzystania sieci plusa.
    W święta ratowałem znajomego bo problemy z zasięgiem nadal aktualne.

    Jak mi się skończy umowa w "pleju" to właśnie tak zrobię i zapanuje
    święty spokój. Na atrakcyjne ceny telefonów już nie liczę.
    Ciekawe czy można zachować numer?