  • 41. Data: 2016-07-27 09:07:45
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 08:20:20 UTC+2 użytkownik Dominik Ałaszewski napisał:
    > a) zależy, co kto potrzebuje
    a no własnie
    > No i gitara, zrobiłeś nie najgorszy interes.
    żadnego interesu nie zrobiłem. Przedłużyłem umowę w opcji wh\g mnie dla mnie
    opłacalnej.
    > Ale nie uogólniaj.
    A w którym miejscu uogólniam?
    Przecież nie napoisałem że to np. najlepsza opcja na rynku. Podałem po prostu
    parametry jednej z ofert.

    > Ja w prepaid płacę 3,57/mies za nolimit w sieci, 1GB netu
    > i 37 minut poza sieć (jedno i drugie kumuluje się).
    > Znajdziesz mi porównywalne abo?
    Każdemu wg potrzeb. Jeśli dzwonisz w ramach sieci to ok, jeśli gadasz dużo do różnych
    sieci to znajdziesz lepsza ofertę pewnie.
    Nie ma czegoś takiego jak "najlepsza oferta na rynku" Każdy ma inne potrzeby
    Tu piszemy o nolimitach w granicach 30zł- operatorzy mają i takie oferty gdzie
    abonament to grubo ponad 100zł. I tez coniektórym się opłaca

  • 42. Data: 2016-07-27 10:19:42
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 23:08, Poldek pisze:

    > Na zawracanie sobie samemu gitary na tej grupie niepotrzebnymi
    > dywagacjami. Chciałeś potwierdzenia, że zrobiłeś najlepszy możliwy
    > interes, jaki się dało. Nie otrzymałeś go - tak często bywa, bo prawie
    > zawsze znajdzie się jakaś ciut lepsza opcja.

    Jak odnosząc się do pierwszego postu (też ojciec rodziny) ;-) wskazałem
    że proponowane tu nachalnie prepaidy aczkolwiek trochę tańsze nie zawsze
    są panaceum na dobre dzwonienie
    Tylko tyle i aż tyle.
    Ludzie!!! pamiętajcie trochę o czym jest flejm ;-)

  • 43. Data: 2016-07-27 11:42:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 08:20:20 UTC+2 użytkownik Dominik
    Ałaszewski
    [...]
    >Tu piszemy o nolimitach w granicach 30zł- operatorzy mają i takie
    >oferty gdzie abonament to grubo ponad 100zł. I tez coniektórym się
    >opłaca

    Oplaca jak oplaca - moze cena upragnionego telefonu faktycznie dobra,
    a moze tylko nie bardzo ich stac na zakup za gotowke.
    A moze liczyc nie umieja, a marketing sprytnie to wykorzystal.

    Albo np czesto podrozuja i doceniaja dodatkowe skladniki oferty - np
    roaming za darmo.

    J.

  • 44. Data: 2016-07-27 11:50:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości
    Dnia 26.07.2016 Kris <k...@g...com> napisał/a:
    >Bywały. I konkluzje były dwie:
    >a) zależy, co kto potrzebuje
    >[tj. profil korzystania plus dywagacje filozoficzne,
    >co kto uważa np. za "wolność". BTW prepaidy też mają
    >autoaktywację pakietów i automatyczne doładowania
    >z konta bankowego]

    Maja ? Mbank kojarze, ale on juz nie ma telefonii.

    Z tymi pakietami tez roznie bywa, czasem maja, czasem nie maja
    przedluzenia, albo te co chcesz, to nie maja, a te co nie chcesz, to
    sie przedluzaja :-)

    >Ja w prepaid płacę 3,57/mies za nolimit w sieci, 1GB netu
    >i 37 minut poza sieć (jedno i drugie kumuluje się).
    >Znajdziesz mi porównywalne abo?
    >Migiem lecę się przenieść :-)

    Znakomita oferta - a co to ?

    Tylko niestety - samo w "w sieci" mi nie wystarczy, szczegolnie jesli
    to jakas malutka siec.

    >I niedawno operator uszczęśliwił mnie dodatkowo 10 GB
    >oraz 1725 minutami poza sieć (w przeliczeniu), żeby mi
    >nawet myśl taka w głowie nie postała ;-)

    za rejestracje ?

    J.

  • 45. Data: 2016-07-27 12:05:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 27 lipca 2016 11:42:13 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    > Oplaca jak oplaca
    Skoro biora to im odpowiada
    - moze cena upragnionego telefonu faktycznie dobra,
    > a moze tylko nie bardzo ich stac na zakup za gotowke.
    Widzisz jak ładnie Sam znalazłeś kilka powodów dla których coniektórzy takie abo
    biorą. A powodów może być więcej pewnie.
    > A moze liczyc nie umieja, a marketing sprytnie to wykorzystal.
    To też nie można pominąć
    > Albo np czesto podrozuja i doceniaja dodatkowe skladniki oferty - np
    > roaming za darmo.
    Kolejny powód
    Każdemu wg potrzeb

  • 46. Data: 2016-07-27 12:15:42
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-26 o 16:47, ToMasz pisze:
    > PRepaid ma jednak inne zalety. Zapomnij ko konieczności doładowywania co
    > miesiąc. Teraz konta są ważne przez rok, a jak kupujesz doładowanie za
    > 100 to masz święty spokój. mało tego, dzisiaj kupiłem doładowanie
    > 30złotowe za 26zł, czyli.... 86%ceny. Ja za rozmowy w sieci płacę 5zł/50
    > dni (+1gb). więc tanio.

    Tanio to ma moja żona :) 0 zł w Virgin Mobile (taryfa #FREE). W tym ma
    30 min/ 30 SMS-ów/300 MB na dane i jej to wystarcza. Taniej chyba się
    nie da, jedyny wydatek to telefon P8 Lite który jej kupiłem za 600zł
    (nowy z T-Mobile).

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 47. Data: 2016-07-27 12:21:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >ma 30 min/ 30 SMS-ów/300 MB na dane i jej to wystarcza. Taniej chyba
    >się nie da, jedyny wydatek to telefon P8 Lite który jej kupiłem za

    Taniej sie nie da, ale takie zony nie istnieja :-)

    30 minut to na jedna rozmowe :-)

    J.

  • 48. Data: 2016-07-27 12:37:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2016-07-27 o 11:50, J.F. pisze:

    > Maja ? Mbank kojarze, ale on juz nie ma telefonii.

    Masz konto w banku z dostępem przez internet. Logujesz się do serwisu
    bankowego, wchodzisz w zakładkę "Usługi" lub podobną - zależnie od tego,
    jaki to bank. Wybierasz dalej "Doładowanie telefonu", potem wybierasz
    operatora z listy: Orange, Play, Plus, T-Mobile itd..., zaptaszkujesz,
    że ma być doładowanie cykliczne, wybierasz jaka ba myć kwota doładowania
    i jaki odstęp czasu pomiędzy kolejnymi doładowaniami. Zatwierdzasz,
    potwierdzasz i gotowe. Tak to mniej więcej działa, przynajmniej w tych
    nielicznych bankach, w których posiadam rachunki. W innych pewnie jest
    podobnie.

  • 49. Data: 2016-07-27 12:43:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >Skoro biora to im odpowiada

    O ile biora, a nie tylko "jest w ofercie" :)

    A moze zadzwonil sprytny sprzedawczyk, zaproponowal "nowy tanszy
    abonament", klient jest zadowolony, bo placi 100zl zamiast 120, a nie
    wie, ze moglby placic 30 :)

    A strony naszych operatorow takie, jakby sie chcieli pozbyc klientow.
    Albo zmusic ich do "skontaktuj sie ze sprzedawca", a on juz namowi do
    najlepszego abonamentu :-)

    J.

  • 50. Data: 2016-07-27 12:50:21
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-07-27 o 12:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >
    > Taniej sie nie da, ale takie zony nie istnieja :-)
    >
    > 30 minut to na jedna rozmowe :-)

    W Virgin do sieci mamy rozmowy za darmo :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl