  • 151. Data: 2016-08-03 14:53:36
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nie napinaj się. Strasznie mnie śmieszą takie pokemony, które twierdzą,
    > że im bateria trzyma w smartfonie bardzo długo, i jeszcze się zarzekają,
    > że "go używają".
    >
    > I to jeszcze do pracy. No tak, bo jak do pracy, to pracujący procesor
    > mniej prądu żre ;)

    a mnie strasznie śmieszą tacy ludzie, którzy uważają, że używanie
    telefonu do pracy to non stop klikanie po ekranie.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2016-08-03 15:23:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >a mnie strasznie śmieszą tacy ludzie, którzy uważają, że używanie
    >telefonu do pracy to non stop klikanie po ekranie.

    Gadanie tez szybko rozladowuje baterie ... choc tu byc moze bateria
    2-3Ah pozwoli uzyskac spory czas rozmow, w koncu to pare razy wiecej
    niz male stare telefoniki z 0.5Ah.

    Z kim by tu pogadac bez nabijania rachunku, to moze przetestuje, bo
    mam wrazenie, ze te nowoczesne smartfony i w czasie rozmowy wiecej
    biora ..

    J.

  • 153. Data: 2016-08-03 15:34:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Z kim by tu pogadac bez nabijania rachunku, to moze przetestuje, bo
    > mam wrazenie, ze te nowoczesne smartfony i w czasie rozmowy wiecej

    najwięcej żre jednak ekran. Więc gadając przy uchu jak jest wygaszony
    nie jest tak źle.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2016-08-03 16:23:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 15:34, masti pisze:

    > najwięcej żre jednak ekran. Więc gadając przy uchu jak jest wygaszony
    > nie jest tak źle.

    Ale co ty, telemarketer? Czy kobieca gaduła?

    Co byś nie robił, to nei ma bata, aby używając smartfona bateria
    trzymała "długo".

    Przypominasz mi mojego kolegę, który siedząc w tmobile z pakietem danych
    250mb mówi, że mu on starcza. Bo "niedużo korzysta", bo właściwie tylko
    rozkład jazdy sobie sprawdza - i właśnie do tego się wszystko sprowadza,
    że to taki mentalny emeryt, który się boi internetu.

    Tak samo w twoim przypadku - robisz coś, co prawie nie zużywa telefonu,
    a kreujesz się na wielkiego pana "pracującego" telefonem i ektrapolujesz
    potem swoje niszowe obserwacje na ogół.

    --
    Liwiusz

  • 155. Data: 2016-08-03 16:28:13
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

> [...]
    >
    > Tak samo w twoim przypadku - robisz coś, co prawie nie zużywa telefonu,
    > a kreujesz się na wielkiego pana "pracującego" telefonem i ektrapolujesz

    jasne. Ty oczywiście wiesz lepiej ode mnie co robię z telefonem.
    Pomijając już, że nie startuję twoich zawodach.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 156. Data: 2016-08-03 16:29:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 16:28, masti pisze:

    > jasne. Ty oczywiście wiesz lepiej ode mnie co robię z telefonem.
    > Pomijając już, że nie startuję twoich zawodach.

    Nie wiem, bo nawet nie chcesz powiedzieć, tylko się czaisz.
    Doświadczenie życiowe podpowiada mi, że może to być co najwyżej jeden
    wielki bullshit, bo nawet bez "pracy" smartfon krótko trzyma baterię.

    --
    Liwiusz

  • 157. Data: 2016-08-03 16:40:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nie wiem, bo nawet nie chcesz powiedzieć, tylko się czaisz.
    > Doświadczenie życiowe podpowiada mi, że może to być co najwyżej jeden
    > wielki bullshit, bo nawet bez "pracy" smartfon krótko trzyma baterię.

    nie wiesz ale się wypowiadasz autorytatywnie.
    jak przedszkolak

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2016-08-03 17:16:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >trzymała "długo".
    >Przypominasz mi mojego kolegę, który siedząc w tmobile z pakietem

    Transfer za ostatni miesiac - 73MB.
    Plus to, co przez wifi - tego juz nie liczylem.

    >Bo "niedużo korzysta", bo właściwie tylko rozkład jazdy sobie
    >sprawdza - i właśnie do tego się wszystko sprowadza, że to taki
    >mentalny emeryt, który się boi internetu.

    No, yanosik zezarl, bo internet ... roznie bywa, lepiej sie oglada na
    komputerze, ale w lozku to juz lepiej na telefonie :-)

    tym niemniej, mimo tych 73MB/mc, od godziny 8 zniklo 60% baterii.
    A telefon praktycznie nie byl uzywany

    Kto zezarl - *** wie, ponoc "systemAndroid" 25%, "Kernel Android" 17%,
    "uslugi google" 15%, ekran 12%, wifi 8%.
    Jakas *** aplikacja, albo kilka *** aplikacji, albo caly *** system.

    J.

  • 159. Data: 2016-08-03 17:38:17
    Od: W <w...@w...pl>

    Kris wystukał, co następuje:

    takie moje 3grosze

    > Nawet przyjmując że telefon można kupic za ok 600zł(ktoś niżej tak
    > pisze)to wychodzi w granicach 25zł/mc za usługi. Pomijając że nie musze
    > od razu całej kasy na tel wyładować tylko jest wliczony w comiesięczne
    > opłaty

    Kwestia tego, czy ktoś potrzebuje telefon i czy operator oferuje akurat taki
    jaki chcemy (ja tam wybieram to czego potrzebuje i dopiero dobieram oferte,
    teraz na przykład padło na OnePlus3 [chociaż rozważałem Xiaomi i ZUK] a tego
    u operatora nie dostanę... i kwestia 'jednorazowości' też nie jest
    problematyczna)

    > Poprzednie dwa lata też płaciłem 50zł jedyna różnica ze "no limit" był
    > i na stacjonarne ale netu było mniej 0,5GB A i za 5zł miesięcznie
    > dodatkowo była usługa "bezpieczne urządzenie"(2 razy się przydała)
    > Teraz to kosztuje 15zł więc odpuściłem.

    Jak zawsze - kwestia potrzeb. Ja po kilku latach w Play przeszedłem do
    Viking mobile (w sumie wychodzi na to samo to bo MVNO) i... płacę średnio
    tyle samo ale środki zostająna koncie: wcześniej taryfa lubię to i średnio
    około 25pln, teraz w VM wybrałem sobie daładowania za 19pln gdzie mam
    nielimitowane sms do wszystkich + nielimitowane rozmowy w play - pozostałe
    wszystko płatne i w sumie... w miesiącu zużywam z tego może 1pln - pozostałe
    sobie siedzi i grzecznie wykorzystuję na rozmowy w roamingu albo pakiety
    data tam czy u nas - niby trochę 'skarbonkowanie', ale gdzie indziej te
    19pln jest 'zjadane' na rzecz pakietu a tu nie.

    > Biorąc pod uwagę że nie musze cyklicznie doładowywać, szukać
    > promocyjnych ofert, jakiś zdrapek ze sprite itp. to nawet gdybym przez
    > te 24miesiące faktycznie przepłacił 100zł to dla mnie warto. Polecenie
    > zapłaty ustawiona samo z konta schodzi, na meila faktura co miesiąc
    > żebym zerknął czy wszystko gra. A i oczywiście tmobile przy
    > przedłużaniu samo z siebie włączyło usługę "granie na czekanie" czy
    > jakoś tak- kilka zł miesięcznie chcieli skroić ale wyłączyłem.

    Mnie bardzo podoba się rozwiązanie z MV właśnie - mam prepaid i nie ma
    strachu, że nagle przyjdzie większy rachunek bo akurat coś się postanowiło
    aktywować jak byłem w dalekiej puszczy i liczyło 1MB za 10pln a, że mam
    podpiętą kartę do konta, to jak braknie środków to po prostu wstukuję krótki
    kod albo wysyłam darmowego sms i po chwili mogę dzwonić dalej. IMHO jedno z
    wygodniejszych rozwiązań bez problematycznej (dla mnie!!!) niepewności
    abonamentu (na przykład teraz po aktualizacji telefon z androidem przy
    trochę słabszym zasięgi wifi ale dobrym zasięgu 3G/LTE stwierdza, że będzie
    używać pakietu danych (dziękuję ci o głupie google za uszczęśliwianie na
    siłe - jest założone zgłoszenie na bugtrackerze androida ale... tak ktos
    zaplanował i już)

    w.

  • 160. Data: 2016-08-03 18:55:28
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 16:40, masti pisze:

    > nie wiesz ale się wypowiadasz autorytatywnie.
    > jak przedszkolak

    Wiem, że ściemniasz. Reszta twoich konfabulacji nieistotna.

    --
    Liwiusz