  • 141. Data: 2016-08-02 20:35:51
    Temat: Re: [ot] Abonament czy prepaid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian Biały" napisał w wiadomości grup
    On 2016-08-01 13:57, J.F. wrote:
> [...]
    >>> sluchwkami. Sorry, idź do tumanistycznych gałęzi gospodarki,
    >A na h.. np. programiscie telefon służbowy?

    Zeby sie do niego mozna bylo dodzwonic i pogadac.

    >Problem w tym że rozumiesz IT jako kolesi od przekaldania kabelków w
    >szafkach. Być może u nich istotne jest gadanie bezustanne z innymi
    >kolesiami od kabelków. W innych gałęziach IT jakoś nie ma powodu.
    >Tak, są takie gałęzie gdzie trzeba mieć internet bez limitu 24/h. Ale
    >są też takie że nie.

    Jesli chodzi o IT, to jakies dziwne te galezie, gdzie nie trzeba
    internetu :-)

    >Pierwsze slysze o programistach programujących w polu.

    A co - nie slyszales o komputerze w kombajnie ?
    Albo o programiscie w hotelu na delegacji

    >Chyba że masz na być firemki-krzaki które potrafią zmusić pracownika
    >na urlopie żeby im coś poprawił od razu na produkcji bo się "strona
    >powiesiła" albo "wczorajsza wrzuta rozwaliła system transakcji".

    Bywa. I nie tylko u krzakow.
    Zazwyczaj pensja to wynagradza ...

    J.

  • 142. Data: 2016-08-02 20:37:39
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Tue, 2 Aug 2016 12:18:58 +0200, "J.F."
    >Nie utrwalaj mitów.
    >To, że jakiś leming nie panuje nad swoim telefonem (nie umie wyłączyć
    >roamingu danych lub mieć nad nim kontrolę) nie oznacza, że jest to
    >jakiś znaczacy problem w skali milionów świadomych użytkowników.
    >Śmierć frajerom.

    Obys kiedys zostal frajerem.

    To jest problem w skali milionow uzytkownikow.
    Na szczescie jak juz miliony dadza sie zlapac, to miliardy sa
    zabezpieczone :-)

    J.

  • 143. Data: 2016-08-02 23:11:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Zdaję sobie sprawę z zagrożenia i dlatego unikam androida a lata
    > obcowania z komputerami nauczyły mnie ograniczonego zaufania.

    ROTFL. to z oceny ryzyka masz pałę.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 144. Data: 2016-08-02 23:15:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    z wrote:

    > Miałem orange, było drożej i a nadajniki pleja bardziej mi pasują :-)
    > 3 giga w zupełności mi wystaczają zwłaszcza że jeden numer wcale nie
    > korzysta :-)

    no tak. Dach prawie nie przeciekał zwłaszcza, że nie padało

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 145. Data: 2016-08-03 10:26:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Musiałby mieć baterię wielkości tableta, niestety.

    O'RLY? Mój S5 ma 1200mAh i wytrzymuje prawie cały dzień.
    telefony z bateriami 3000 wcale nie są dużo grubsze.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 146. Data: 2016-08-03 11:29:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Liwiusz wrote:

    >O'RLY? Mój S5 ma 1200mAh i wytrzymuje prawie cały dzień.
    >telefony z bateriami 3000 wcale nie są dużo grubsze.

    Co za S5 - samsung (galaxy) s5 ?

    Po co ci taki wypasiony smartfon, jesli go nie uzywasz :-)

    Bo zaloze sie, ze baterie potrafi zezrec w godzin, a w dwie to juz na
    pewno

    J.

  • 147. Data: 2016-08-03 11:40:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    >
    > Po co ci taki wypasiony smartfon, jesli go nie uzywasz :-)
    >
    > Bo zaloze sie, ze baterie potrafi zezrec w godzin, a w dwie to juz na

    bo nie każdy uzywa telefonu do grania. niektórzy do pracy.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 148. Data: 2016-08-03 12:19:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 3 Aug 2016 09:40:09 -0000 (UTC), masti <g...@t...hell> wrote:
    > bo nie każdy uzywa telefonu do grania. niektórzy do pracy.

    Niech zgadnę, służy jako eksponat do malowania martwej natury? ;)

    --
    Marek

  • 149. Data: 2016-08-03 12:24:49
    Od: masti <g...@t...hell>

    Marek wrote:

    > Niech zgadnę, służy jako eksponat do malowania martwej natury? ;)

    pudło

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 150. Data: 2016-08-03 14:47:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 12:24, masti pisze:

    > pudło

    Nie napinaj się. Strasznie mnie śmieszą takie pokemony, które twierdzą,
    że im bateria trzyma w smartfonie bardzo długo, i jeszcze się zarzekają,
    że "go używają".

    I to jeszcze do pracy. No tak, bo jak do pracy, to pracujący procesor
    mniej prądu żre ;)

    --
    Liwiusz