  • 161. Data: 2016-08-03 19:35:45
    Temat: Re: Abonament czy prepaid
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Wiem, że ściemniasz. Reszta twoich konfabulacji nieistotna.

    udowodnij. chetnie się pośmieję jak sie wijesz.

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 162. Data: 2016-08-03 19:49:21
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 19:35, masti pisze:

    > udowodnij. chetnie się pośmieję jak sie wijesz.

    Co mam udowadniać? To ty jakieś pseudoeksperckie bzdury wypisujesz w
    stylu "wiem, ale nie powiem, ale musicie mi wierzyć, mimo że piszę bzdury".

    --
    Liwiusz

  • 163. Data: 2016-08-03 20:17:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Co mam udowadniać? To ty jakieś pseudoeksperckie bzdury wypisujesz w
    > stylu "wiem, ale nie powiem, ale musicie mi wierzyć, mimo że piszę bzdury".

    a jednak raczkiem uciekasz. Czemu mnie to nie dziwi?
    Ty postawiłeś tezę ty ją udowadniasz to proste.
    Twierdzisz, zę wiesz lepiej ode mnie jak uzywam telefonu to napieraj.
    czekam

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 164. Data: 2016-08-03 21:08:22
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:23:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    ".

> [...]
    > rozkład jazdy sobie sprawdza - i właśnie do tego się wszystko sprowadza,
    > że to taki mentalny emeryt, który się boi internetu.
    Ty widać z tych co pokemony łapią.

  • 165. Data: 2016-08-04 00:20:52
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 20:17, masti pisze:

    > a jednak raczkiem uciekasz. Czemu mnie to nie dziwi?
    > Ty postawiłeś tezę ty ją udowadniasz to proste.
    > Twierdzisz, zę wiesz lepiej ode mnie jak uzywam telefonu to napieraj.
    > czekam

    Nie wiem jak używasz, pewnie w ogóle nie używasz, tylko się brandzlujesz
    na grupie. Gdybyś używał, nawet do samego czuwania, to nie pisałbyś
    głupot o długiej żywotności baterii.

    --
    Liwiusz

  • 166. Data: 2016-08-04 00:21:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-03 o 21:08, Kris pisze:
    > W dniu środa, 3 sierpnia 2016 16:23:56 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
    > ".

    > Ty widać z tych co pokemony łapią.

    Pudło. Mam win.

    --
    Liwiusz

  • 167. Data: 2016-08-04 00:43:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Nie wiem jak używasz,
    > pewnie w ogóle nie używasz,

    ale się wypowiadasz

    > tylko się brandzlujesz

    wróc do przedszkola

    > na grupie. Gdybyś używał, nawet do samego czuwania, to nie pisałbyś
    > głupot o długiej żywotności baterii.

    to może napraw sobie telefon jak ci dnia nie wytrzymuje na czuwaniu?

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 168. Data: 2016-08-04 06:16:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-08-04 o 00:43, masti pisze:

    > to może napraw sobie telefon jak ci dnia nie wytrzymuje na czuwaniu?

    Na czuwaniu wytrzymuje, czytaj dokładnie przed marnym trollowaniem.

    --
    Liwiusz

  • 169. Data: 2016-08-04 11:25:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Liwiusz wrote:

    > Na czuwaniu wytrzymuje, czytaj dokładnie przed marnym trollowaniem.

    ciekawe kto to napisał?
    "Gdybyś używał, nawet do samego czuwania, to nie pisałbyś
    głupot o długiej żywotności baterii."

    jak podrosniesz to może pogadamy

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 170. Data: 2016-08-04 11:43:54
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 4 sierpnia 2016 00:21:23 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Pudło. Mam win.
    To tak jak ja
    Mój telefon ładuję co ok 3 dni. Nokia Lumia 640lte chyba
    Wykorzystywany jak to telefon- do rozmów. Dość sporo połączeń odbieram
    SMS, MMS nie korzystam
    internet też nie. w telefonie to dla masochistów. Od tego mam kompa, laptopa czy
    chociażby tableta