  • 11. Data: 2016-02-07 14:24:42
    Temat: Re: Abonament
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-15 o 15:06, z pisze:

    > Co to ma do rzeczy? Jeden debilny w formie a drugi w założeniu.
    >
    > Nikt poważnie tego nie deklarował.
    >
    > Oprócz słońca peru w telewizji na oczach milionów.
    > Durny naród źle zrozumiał przekaz najjaśniejszego? :-)

    Słyszałem wypowiedź Tuska w tym temacie, tylko że ja zrozumiałem o co mu
    chodzi. Ni mniej ni więcej chodziło mu o to że nazywanie podatku
    audio-wizualnego "abonamentem" jest głupie i trzeba coś z tym zrobć. Nie
    było natomiast żadnych deklaracji co do zniesienia tej opłaty.

  • 12. Data: 2016-02-07 14:25:22
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-01-19 o 01:58, Kamil pisze:

    > Przestań wypisywać androny. Widać, że jesteś cięzko kapujący. Daj
    > sobie spokój i nie zamiecaj wątku.
    >
    > Pzdr

    Po co zadajesz pytania skoro sam wszystko wiesz najlepiej? Jestem na
    tyle kapujący w tym temacie że nie muszę nikogo o nic pytać.

  • 13. Data: 2016-02-07 15:10:45
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-07 o 14:24, Trybun pisze:
> [...]
    > audio-wizualnego "abonamentem" jest głupie i trzeba coś z tym zrobć. Nie
    > było natomiast żadnych deklaracji co do zniesienia tej opłaty.

    Nie chce mi się szukać dalej
    Pierwszy link z google
    http://www.se.pl/wiadomosci/polska/tusk-namawial-do-
    nieplacenia-abonamentu-rtv-polakow-ktorzy-posluchali
    -premiera-sciga-komornik_215328.html
    "Abonament radiowo-telewizyjny jest archaicznym sposobem finansowania
    mediów publicznych, haraczem ściąganym z ludzi, dlatego rząd będzie
    zabiegał o poparcie prezydenta i opozycji dla jego zniesienia".
    !!!

    Taki przekaz do ludzi od premiera rządu w sytuacji gdy ten podatek jest
    słabo egzekwowany i właściwie nie ma narzędzi do jego pobierania musiał
    skutkować tym co nastąpiło. Tusk głupi nie jest wiedział co mówi i co
    chce osiągnąć.

    Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo wszyscy to słyszeli i zrozumieli.

  • 14. Data: 2016-02-08 09:23:58
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-07 o 15:10, z pisze:

> [...]
    > mówi i co chce osiągnąć.
    >
    > Nie wprowadzaj ludzi w błąd bo wszyscy to słyszeli i zrozumieli.

    Od kiedy to linki w necie są wyznacznikiem prawdy i tylko prawdy? No i
    przecie jasno pisze nawet w tym linku - "Abonament jest archaicznym
    sposobem..." Kto ma co do tego wątpliwości? Kto tu czegoś nie zrozumiał?
    Od kiedy to w gestii premiera rządu leży "niezwoływanie do niepłacenia",
    czy w ogóle czegokolwiek"?

  • 15. Data: 2016-02-08 11:58:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-02-08 o 09:23, Trybun pisze:

> [...]
    > sposobem..." Kto ma co do tego wątpliwości? Kto tu czegoś nie zrozumiał?
    > Od kiedy to w gestii premiera rządu leży "niezwoływanie do niepłacenia",

    Czytaj do końca. Tam są w cudzysłowie (znaczy cytat, jest takie coś ;-)
    ) przytoczone słowa premiera.
    Nie rżnij głupa.
    Wszyscy wiedzą że Tusk obiecał że zrobi wszystko żeby znieść abonament.
    Była pewnie tu dyskusja na ten temat.
    Nie powiedział że zlikwiduje ale zrobi wszystko żeby znieść.
    Wiem, to jest "drobny druczek" ;-) może się wybronić w sadzie :-)
    Ludzie jak to ludzie biorąc pod uwagę realia postanowili nie płacić na
    takie słowa. Tak wiem, to ciemny lud nie ponjał geniuszu słońca peru :-)
    Nie zmienia to jednak faktu że nic nie zrobił w tej sprawie. Ani nie
    zlikwidował ani nie naprawił tak debilnej konstrukcji.
    Generalnie nic nie mogę Tusk.

  • 16. Data: 2016-02-08 14:46:00
    Od: Trybun <c...@r...cb>

    W dniu 2016-02-08 o 11:58, z pisze:

> [...]
    > Nie zmienia to jednak faktu że nic nie zrobił w tej sprawie. Ani nie
    > zlikwidował ani nie naprawił tak debilnej konstrukcji.

    Dajmy już lepiej spokój temu tematowi, bo jeszcze by ktoś pomyślał że
    bronię tego, skądinąd oszusta i hochsztaplera.

  • 17. Data: 2016-03-04 01:51:45
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" napisał:

    > Po co zadajesz pytania skoro sam wszystko wiesz najlepiej?

    Przeczytaj jeszcze raz mój pierwszy post i zawarte w nim pytanie.

    > Jestem na tyle kapujący w tym temacie że nie muszę nikogo o nic pytać.

    Rozmydliłes wątek usiłowaniem tłumaczenia Tuska, a nie o to chodzi.

    Pzdr