  • 1. Data: 2016-01-06 08:16:37
    Temat: Smart TV i internet
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W jaki sposób w Smart TV obsługuje się przeglądarkę internetową?
    Bez myszki to praktycznie niewykonalne, a myszkę nie bardzo jest sens
    podłączać, skoro i tak nie ma pointera, którym mogłaby sterować.
    Przynajmniej w tv Philipsa z Androidem 5.
    Podobno kiedyś bywały pointery w Smart TV, ale co zrobić jak ich nie ma?
    Są może jakieś specjalne przeglądarki na Androida, które mogą dać taką
    możliwość niezależnie od systemu?

  • 2. Data: 2016-01-06 10:54:22
    Temat: Re: Smart TV i internet
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.01.2016 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Bez myszki to praktycznie niewykonalne, a myszkę nie bardzo jest sens
    > podłączać, skoro i tak nie ma pointera, którym mogłaby sterować.

    Gdy podłączyłem mysz do tabletu pointer
    się pojawił. Sprawdź.

    --
    Dominik & kąpany (via raspbianowy slrn)
    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 3. Data: 2016-01-06 10:59:43
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 06.01.2016 o 10:54, Dominik & Co pisze:

    > Gdy podłączyłem mysz do tabletu pointer
    > się pojawił. Sprawdź.

    Chyba jednak w Android 5 TV się nie pojawi:
    http://obywatelhd.pl/index.php/2015/03/31/tajemnica-
    zaginionego-pointera-gdzie-sie-podzial-kursor-w-andr
    oid-tv/

    Podłączoną mysz wykrywa jako klawiaturę i oczywiście nic to nie zmienia
    w sterowaniu.

  • 4. Data: 2016-01-06 11:07:52
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 6 Jan 2016 08:16:37 +0100, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:
    > Bez myszki to praktycznie niewykonalne, a myszkę nie bardzo jest
    sens
    > podłączać, skoro i tak nie ma pointera, którym mogłaby sterować.

    Pointer się pojawi po podłączeniu myszki, nie podłączałeś nigdy myśli
    do tel. z Androidem? :)

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-01-06 12:16:36
    Od: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.01.2016 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:

    > Podłączoną mysz wykrywa jako klawiaturę i oczywiście nic to nie zmienia
    > w sterowaniu.

    No to wtopa.

    BTW w moim Samsungu UE48H6400 (formalnie nie Android TV)
    mysz jest normalnie wykrywana i pojawia się kursor.

    A swoją drogą Opera Mini na dumbfonie (Java) ale też
    np. na Nokii E51 jest całkiem używalna z klawiatury...