  • Data: 2017-12-27 23:46:16
    Temat: Re: AZART
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Dec 2017 17:47:57 +0100, Piotr Gałka napisał(a):
    > Miałem tzw. TV osiedlową. Płaciliśmy około 22zł za około 40 kanałów w
    > jakiś tam sposób przez spółdzielców wybranych (standard + Planet, kilka
    > Discovery, NG, TVN24, kilka sportowych, kilka muzycznych,...). Zmienił
    > się prezes i się okazało, że spółdzielnia nie ma prawa dostarczać TV -
    > że musi to sprzedać. Sprzedała jakiemuś dostawcy TV (prezes się potem u
    > nich zatrudnił).

    Z tymi koncesjami ... kto wie, moze i nie miala :-)
    Cos mi chodzi po glowie, ze na takie male sieci byl wyjatek, ale moze
    spoldzielnia to za duzo.

    > Do dziś nie wiem, czy moje kable (mieszkanie własnościowe, więc 100%
    > płaciłem, a za drugie gniazdko - dopłata była) były moje czy nie i czy
    > zostały mi w związku z tym ukradzione, czy nie.

    IMO - skoro spoldzielnia sprzedala, to spoldzielnia pieniadze dostala
    i dla dobra lokatorow wydala - np na odprawe prezesa :-)

    Ale jakbys tak mial mieszkanie wlasne (z ksiega wieczysta), to masz i
    wspolwlasnosc w czesci wspolnej budynku, a wiec i w naleznosci ze
    sprzedazy :-)

    J.