  • Data: 2011-07-13 17:27:05
    Temat: Re: AXA Direct - haczyk w Zielonej Karcie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Hinek" <h...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:4e1dad7d$1@news.home.net.pl...
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie na temat.
    > Nie pisalem o WPN.

    Ja też.

    >Nie obchodzi mnie WPN. Mam w dupie WNP.
    > Nieistotna jest w tym watku takze Serbia, Uganda oraz Republika Brunei.
    > Dlaczego nie chcesz pojac ze watek dotyczy ROSJI i tylko ROSJI

    Bardziej dotyczy Twojego zdziwienia.
    Totalnie nieuzasadnionego, bo związanego li tylko z brakiem wiedzy w
    temacie.
    No ale jak ktoś jest tak odporny na przyswajanie wiedzy, którą postanawia
    mieć w dupie, to nie ma się co dziwić że potem się dziwi.

    >Chodzi o to
    > ze AXA wykresla z ZK kraj nalezacy do systemu ZK. Jako jedyna.

    Nieprawda.
    Ja mam przynajmniej ze trzy kraje wykreślone na swojej zielonej karcie.