  • Data: 2011-07-13 18:23:31
    Temat: Re: AXA Direct - haczyk w Zielonej Karcie
    Od: Wojciech Wrodarczyk <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-13 16:36, Hinek pisze:
    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie na temat.
    > Nie pisalem o WPN. Nie obchodzi mnie WPN. Mam w dupie WNP.
    > Nieistotna jest w tym watku takze Serbia, Uganda oraz Republika Brunei.
    > Dlaczego nie chcesz pojac ze watek dotyczy ROSJI i tylko ROSJI a nie
    > dotyczy zadnych innych krajow. Czy Ty widziales ZK? Czy wiesz ze tam
    > nawet nie ma i nie bylo pozycji WNP?

    > Tak, poniewaz udalem sie do unanego multiagenta ubezpieczeniowego
    > ktorego adres Ci podalem a ktory przedstawil mi stosowna oferte.
    > Tu nie chodzi o dawanie ZA DARMO zielonej karty. Chodzi o to
> [...]
    Kolega Cavallino ma rację.

    Rosję leży w tzw. cywilizacyjnej czarnej dupie.
    Jak większość krajów WNP, post-Jugosławii i innych dziwactw.
    Nie mierzy się tam w sposób tradycyjny- cywilizowany ryzyka
    prawdopodobieństwa zdarzenia, bo jest ono zbyt trudne do oszacowania.

    Zatem nie ma się co dziwić, że zwykłe, niskoryzykowne polisy dotyczą
    panstw cywilizowanych.
    Z całą pewnością można kupić ZK tylko na rosję, zauważ, że system ZK
    oznacza tylko, ze oni tam zrozumieją, że twoja ZK to takie ubezpieczenie
    OC, że nie musi być po rosyjsku, z rosji i cyrylicą; natomiast, gdzie
    kupisz i za ile to inna para kaloszy.

    To tak samo jak z ubezpieczeniem od leczenia, nie obejmuje sportów
    ekstremalnych, skoków na bungee, jazdy na nartach itp. bo trudno
    oszacować ryzyko.

    W tym przypadkiem wyjazd do Rosji jest takim sportem ekstremalnych i
    wcale się nie zdziwię, jak na granicy będziesz musiał kupić miejscowe OC
    dodatkowo.