  • 1. Data: 2010-11-24 13:37:35
    Temat: AVR Dragon i ATxmega
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    Mam programator AVR Dragon, ciekawe urządzenie świetnie sie spisuje
    przy ATmegach, chcę zrobić mały kroczek na przód i pobawić się
    procesorkami ATxmega. Czy ktoś programował ATxmegi za pomocą dragon'a?
    Z tego co sie orientuje można niektóre xmegi programować za pomocą PDI
    wykorzystując piny z JTAG'a, jeśli to prawda to jakie piny dragon'a
    powinienem podpiąć do procesora. Z góry dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2010-11-24 18:06:41
    Temat: Re: AVR Dragon i ATxmega
    Od: max441 <m...@w...pl>

    In article <58b29468-2b0d-4852-ac87-4619e1a67d47
    @l17g2000yqe.googlegroups.com>, r...@g...com says...

> [...]
    > wykorzystując piny z JTAG'a, jeśli to prawda to jakie piny dragon'a
    > powinienem podpiąć do procesora. Z góry dziękuje za pomoc.

    Zależy jakimi Xmegami chcesz się bawić. Wersja AVR Studio 4.18 built 716
    (zdaje się najnowsza) programuje przez dragona Xmegi A1, A3 tylko przez
    JTAG, a Xmegi A4, D4 tylko przez PDI. Jak podłączyć znajdziesz w helpie
    AVR Studio w menu Help->AVR Tools User Guide->AVR Dragon User Guide.

    P.

  • 3. Data: 2010-11-25 10:50:35
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On 24 Lis, 18:06, max441 <m...@w...pl> wrote:
> [...]
    > JTAG, a Xmegi A4, D4 tylko przez PDI. Jak podłączyć znajdziesz w helpie
    > AVR Studio w menu Help->AVR Tools User Guide->AVR Dragon User Guide.

    Dzięki za odpowiedź, dzisiaj wieczorem ściągne najnowsze studio i sie
    mu przyjże, a co do procka to mam na razie na stanie ATxmega128A1 z
    JTAGEN ustawionym na 1 (czyli JTAG wyłączony, PDI załączony).

  • 4. Data: 2010-11-25 11:18:49
    Od: max441 <m...@w...pl>

    In article <f45b3e88-4587-46b6-8ec7-c503d5fe1811
    @t35g2000yqj.googlegroups.com>, r...@g...com says...
    > Dzięki za odpowiedź, dzisiaj wieczorem ściągne najnowsze studio i sie
    > mu przyjże, a co do procka to mam na razie na stanie ATxmega128A1 z
    > JTAGEN ustawionym na 1 (czyli JTAG wyłączony, PDI załączony).

    Akurat ATxmega128A1 można za pomocą dragona programować tylko przez JTAG
    (przynajmniej narazie).