  • 11. Data: 2005-03-30 13:36:51
    Temat: Re: AVE TP!!
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "YatZeck" <y...@c...net.pl> napisał(a):

    > Niestety UPC w tej lokalizacji nie ma:(
    > Aster ma przygotowany projekt inwestycyjny na ten rok, ale tak informacje
    > otrzrmuje juz od 4 lat, wiec przypuszczam, ze jeszcze ze 2 lata bedzie sie
    > przeciagac.

    Ja mieszkam (jeszcze) na Krochmalnej. Sytuacja podobna: w 2002 r. nie
    bylo nawet Neostrady, pojawila sie na poczatku 2003 r. W tej chwili
    jest jedna osiedlowka (2a, potwornie droga) i Neostrada. Aster dalej
    nie ma mozliwosci technicznych.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *

  • 12. Data: 2005-03-30 14:05:46
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    "YatZeck" <y...@c...net.pl> writes:

    > Wszyscy codziennie psioczymy na TEPRSIARNIE, ale ja osobiscie ciesze
    > sie, ze jeszcze istnieje. Mieszkam mniej wiecej w centrum Warszawy
    > (metro Raclawicka) i wyobrazcie sobie, ze usluga pt. Neostrada TP
    > jest JEDYNA mozliwoscia w miare stalego dostepu do internetu.

    No i właśnie w tym problem, że jedyną!

    Z powodu niewydolności tepsianego abuse dużo zakresów, w tym moje SDI,
    jest teraz w MAPS, i co ja mam tepsie zrobić? Gdyby sytuacja była
    normalna, mógłbym pójść do konkurencji.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 13. Data: 2005-03-30 14:59:31
    Od: Paweł Małachowski <p...@t...niewazne>

    On Wed, 30 Mar 2005, Marcin 'Qrczak' Kowalczyk wrote:

    > Z powodu niewydolności tepsianego abuse dużo zakresów, w tym moje SDI,
    > jest teraz w MAPS, i co ja mam tepsie zrobić? Gdyby sytuacja była
    > normalna, mógłbym pójść do konkurencji.

    A co, serwer pocztowy masz na tym SDI?

    --
    Paweł Małachowski

  • 14. Data: 2005-03-30 15:22:12
    Od: Marcin 'Qrczak' Kowalczyk <q...@k...org.pl>

    Paweł Małachowski <p...@t...niewazne> writes:

    > A co, serwer pocztowy masz na tym SDI?

    Tak.

    --
    __("< Marcin Kowalczyk
    \__/ q...@k...org.pl

  • 15. Data: 2005-03-30 15:27:26
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 30 Mar 2005 16:59:31 +0200,
    Paweł Małachowski <p...@t...niewazne> screamed:

    A inaczej narzekalby na mapsa?

    Artur

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:236B ]
    [ 17:27:09 user up 10566 days, 5:22, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Life would be so much easier if we could just look at the source code.

  • 16. Data: 2005-03-30 19:19:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    YatZeck <y...@c...net.pl> napisał(a):
> [...]
    > JEDYNA mozliwoscia w miare stalego dostepu do internetu. Nie ma tu
    > zadnej formy, ktora swiadczyc moze podobna usuluge kablowo lub radiowo

    Tylko czy można z całkowitą pewnością stwierdzić, że jeśli TP by nie było to
    też żadna inna firma by tam nie świadczyła usług ISP?

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 17. Data: 2005-03-31 07:29:31
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 30 Mar 2005 16:59:31 +0200, użyszkodnik Paweł Małachowski

    > A co, serwer pocztowy masz na tym SDI?

    wbrew pozorom nie jest to złe rozwiązanie zwłaszcza jak chce się mieć
    w/w server dla siebie

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 18. Data: 2005-04-01 19:21:29
    Od: "DJ" <d...@p...pl>

    Użytkownik "YatZeck" <y...@c...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiecej optymizmu i poinfoirmowac mnie o mozliwych innych opcjach?
    >
    > Poki co dziekuje TePsie, ze w centrali "sa wolne porty":)

    Siemka YatZeck!
    A jak Neostrada zawiedzie, zawsze możesz się przerzucić na magiczny Pakiet
    TP 30/60 ;-) Mam nadzieję, że na wspomnienie tej usługi nie zbiera Cię na
    wymioty ;-)

    Pozdr
    DJ

    P.S. Odpisuj pod postami!

  • 19. Data: 2005-04-01 19:49:39
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 1 Apr 2005 21:21:29 +0200, użyszkodnik "DJ"
    <d...@p...pl> napisał:

> [...]
    > TP 30/60 ;-) Mam nadzieję, że na wspomnienie tej usługi nie zbiera Cię na

    usluga spoko, miesiac korzystalem, po 10 razy dziennie wymiana poczty
    i newsow,nie wykorzystalem limitu

    --
    http://czarne.net/sat.txt <- Internet za 70zl/mies w dowolnym miejscu

  • 20. Data: 2005-04-07 08:25:20
    Od: "Cezary Ambroziak" <a...@p...onet.pl>

    Mariusz Kruk wrote:

    > Jako, że nie podałeś dokładniejszej lokalizacji, mogę śmiało napisać, że
    > łżesz. Znam osobiście osobę (i bywam u niej czasami) mieszkającą przy
    > samej Al.Niepodległości (nie pamiętam dokładnie numeru, ten blok między
    > Racławicką, a Wiktorską, przy cukierni), która ma internet z UPC.

    Bzdura, bo niby o czym to ma świadczyć? W moim bloku jest a w sąsiednim już
    nie ma.
    A swoją drogą, to jakość usług z tp jest zdecydowanie lepsza niż w chello.
    Nawet wczoraj się przekonałem, że zwykły modem może być o wiele szybszy od
    łącz szerokopasmowych a 45 minut to za mało żeby się dodzwonić na hotline
    upc..