  • 21. Data: 2010-07-28 10:37:07
    Temat: Re: AUDI vs VW
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:i2opkn$ipv$1@inews.gazeta.pl...

    > Akurat ocena wyglądu to mocno subiektywna sprawa.
    > O gustach sie nie dyskuuje :)

    A ocena wyglądu szparek w plastikach i istotności tego podstawowego
    kryterium, to już nie jest sprawa subiektywna?

  • 22. Data: 2010-07-28 10:44:14
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > A ocena wyglądu szparek w plastikach i istotności tego podstawowego
    > kryterium, to już nie jest sprawa subiektywna?

    Czy "jakość wykończenia" to dla Ciebie tylko szerokość i równość szparek
    plastików?

    Wszelkie trzaski i piski wydawane przez te plastiki na pierwszej mniej
    rownej drodze to jak najbardziej obiektywna ocena.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 23. Data: 2010-07-28 10:47:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek M" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Czy "jakość wykończenia" to dla Ciebie tylko szerokość i równość szparek
    > plastików?

    Mniej więcej.
    Plus cena zastosowanych plastików.
    Za darmo nic nie dostaniesz, a jeśli lubisz dopłacać np. 20 tys za lepszy
    plastik na desce, to.... oczywiście szanujemy ich.

    > Wszelkie trzaski i piski wydawane przez te plastiki na pierwszej mniej
    > rownej drodze to jak najbardziej obiektywna ocena.

    A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

  • 24. Data: 2010-07-28 10:52:14
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Mniej więcej.
    > Plus cena zastosowanych plastików.
    > Za darmo nic nie dostaniesz, a jeśli lubisz dopłacać np. 20 tys za
    > lepszy plastik na desce, to.... oczywiście szanujemy ich.

    No widzisz - mamy w takim razie na ten temat odmienne zdanie i raczej
    sie nie zrozumiemy.

    > A jakie współczesne auto trzeszczy i piszczy?

    Nowy C4

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 25. Data: 2010-07-28 10:59:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > No widzisz - mamy w takim razie na ten temat odmienne zdanie i raczej sie
    > nie zrozumiemy.

    Raczej.

    > Nowy C4

    Każdy czy konkretny egzemplarz?
    Bo nie wierzę, że nie ma piszczących Golfów.

  • 26. Data: 2010-07-28 11:05:23
    Od: hamberg <r...@g...com>

    > Akurat ocena wyglądu to mocno subiektywna sprawa.
    > O gustach sie nie dyskuuje :)

    > WRX/240KM

    co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)

  • 27. Data: 2010-07-28 11:09:32
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Cavallino napisał:

    > Każdy czy konkretny egzemplarz?
    > Bo nie wierzę, że nie ma piszczących Golfów.
    Golfy to nie wiem ale Bora I trzeszczy (2szt. bezwypadkowe chuchane i dmuchane), nie
    wspomne o 3 lub
    4 paskach z lat 2007/2009 jezdzacych w firmie (jeden juz nie jedzi, nie mieli sily do
    kolejnych
    wizyt w ASO VW), ktore czesto stoja w ASO a kierowcy wola jedzic VelSatisem czy
    Espasem a czasem
    nawet G.Scenickiem bo sa mniej awaryjne przy porownywalnych przebiegach i tych samych
    kierowcach ;-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 28. Data: 2010-07-28 11:11:56
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Każdy czy konkretny egzemplarz?

    Kazdy

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 29. Data: 2010-07-28 11:14:05
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > co innego mialby powiedziec wlasciciel subaru ...;)

    :D

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 30. Data: 2010-07-28 11:17:32
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik Arek M napisał:

    > Kazdy
    Klamiesz. Czasami jezdze jako pasazer C4 2.0 pelna opcja lacznie ze skora i masazem
    tylka i tam
    jakos nic nie trzeszczy. Jedyne co bylo slychac to uszkodzony wydech ale to wina
    usera choc jesli
    chodzi o duperele i elektronike/czujniki to lubi zwariowac o czy juz pisalem na PMSie
    ale podkreslam
    nie trzeszczy i nie stuka, nie puka.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde