  • 1. Data: 2012-01-09 14:38:16
    Temat: ATtiny13 i pin reset
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    potrzebuje wszystkich pinow ATtiny 13 i jednocześnie potem go ponownie
    programować przez ISP da się to jakąś zrobić ? .
    Marek

  • 2. Data: 2012-01-09 14:48:31
    Temat: Re: ATtiny13 i pin reset
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.01.2012 15:38, Marek pisze:
    > potrzebuje wszystkich pinow ATtiny 13 i jednocześnie potem go ponownie
    > programować przez ISP da się to jakąś zrobić ? .
    Zależy co rozumiesz "przez isp". Da się go programować w systemie
    ("ISP") przez podanie 12V na reset. Nie da się go zaprogramować tym
    protokołem, który atmel określa isp.

    Michoo

  • 3. Data: 2012-01-09 15:13:45
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    > Zależy co rozumiesz "przez isp". Da się go programować w systemie ("ISP")
    > przez podanie 12V na reset. Nie da się go zaprogramować tym protokołem,
    > który atmel określa isp.
    Mam programator AVRProg .Czy się da tym programatorem go potem zaprogramować
    ?
    Marek

  • 4. Data: 2012-01-09 15:53:49
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 09.01.2012 16:13, Marek pisze:
    > Mam programator AVRProg .Czy się da tym programatorem go potem zaprogramować

    Jak wyłączysz reset to się nie da.

    Michoo

  • 5. Data: 2012-01-09 16:57:40
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    > Jak wyłączysz reset to się nie da.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Michoo
    Tak myślałem jak to obejść ?

  • 6. Data: 2012-01-09 17:07:10
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 09.01.2012 17:57, schrieb Marek:

    > Tak myślałem jak to obejść ?

    Potrzebujesz STK.

    Waldek

  • 7. Data: 2012-01-09 19:57:56
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wrocDOTpl>

    W dniu 2012-01-09 17:57, Marek pisze:

    > Tak myślałem jak to obejść ?

    AVR Dragon.

    Pozdrawiam,
    P.P.

  • 8. Data: 2012-01-10 09:51:10
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    wiadomości news:9n0l60F2pnU5@mid.uni-berlin.de...
    > Potrzebujesz STK.
    >
    > Waldek
    Który STK bo jeszcze cena wchodzi w grę lub możliwość zbudowania . AVR
    Dragon jest drogi dla jednego układziku .

  • 9. Data: 2012-01-10 10:21:29
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Jan 10, 9:51 am, "Marek" <s...@o...pl> wrote:
    > Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> napisał w
    > wiadomościnews:9n0l60F2pnU5@mid.uni-berlin.de...> Am 09.01.2012 17:57, schrieb
    Marek:

    > Który STK bo jeszcze cena wchodzi w grę lub możliwość zbudowania . AVR
    > Dragon jest drogi dla jednego układziku .

    AVR Dragon jest bardzo tani w porównaniu do tego co potrafi.
    Praktycznie wszystkie uK firmy atmel programuje, począwszy od 8
    bitowych na 32 bitowych kończąc.

  • 10. Data: 2012-01-10 13:53:43
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

> [...]

    AVR Dragon jest bardzo tani w porównaniu do tego co potrafi.
    Praktycznie wszystkie uK firmy atmel programuje, począwszy od 8

    pewnie tak ale nie jest mi potrzebny taki kombajn . A szukałem opisu jak go
    zrobić ale nie znalazłem .