  • 11. Data: 2010-10-04 17:19:07
    Temat: Re: ATmega + graficzny LCD
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.10.2010 18:59, Sebastian Biały pisze:

    > A jeszcze lepsze od S65. Przynajmniej magistrale wymyslali na trzeźwo.

    Tylko gdzie je znaleźć?

    Michoo

  • 12. Data: 2010-10-04 17:31:40
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-10-04 19:19, Michoo wrote:
    > Tylko gdzie je znaleźć?

    Pare miesięcy temu były hurtowo na allegro za naście zł.

  • 13. Data: 2010-10-04 17:33:15
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    > Mnie interesował większy (ta sama rozdzielczość), to wyszłoby ~400zł z
    > VAT - dla hobbisty trochę dużo ;)

    http://cgi.ebay.com/3-2-TFT-LCD-Module-Display-Touch
    -Panel-PCB-adapter-/200409972873pt=LH_DefaultDomain_
    0&hash=item2ea95d8089

    A cos takiego warte jest to cokolwiek? Cena nie jest zabojcza a o sterowniku
    cos tez czytalem.

  • 14. Data: 2010-10-04 18:11:13
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    848

    > Te pierwsze juz widzialem ale jakos nie znalazlem zbyt wiele jesli
    > chodzi o jakies biblioteki do sterownika jaki one maja.

    Nie trzeba żadnych bibliotek, wysyłasz bajt i zapalasz/gasisz
    8 pikseli :D Ma tę wadę, że nie odczytasz zawartości ekranu,
    musisz tak go programować, aby nie było to potrzebne, albo
    trzymać w pamięci procka kopię zawartości ekranu.

    > Co do tego kolorowego to ciekaw jestem ceny. Firma nie wyglada na taka
    > co sie w detalistow bawia:) Ale nie szkodzi zapytac.

    O ile pamiętam, to było ok. 100 zł netto.
    Ja od nich biorę od czasu do czasu pojedyncze próbki
    i nigdy nie marudzili (ale biorę też większe ilości).

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 15. Data: 2010-10-05 18:36:30
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-10-04 20:11 MKi napisał(a):

    > O ile pamiętam, to było ok. 100 zł netto.
    > Ja od nich biorę od czasu do czasu pojedyncze próbki
    > i nigdy nie marudzili (ale biorę też większe ilości).

    Dobrym źródłem dotykowego kolorowego LCD TFT 3,5" są nawigacje
    "Biedronkowe". Za poniżej 200 zł dostajesz z tym wyświetlaczem sporo
    pamięci Flash, średnio szybki procesor ARM (200-400 MHz), ogniwo Li-Ion,
    całkiem przyzwoitą obudowę i na dodatek wbudowany odbiornik GPS gratis.
    Oprogramowanie można napisać nawet w Embedded Visual C++ bez
    przerabiania czegokolwiek. Komunikacja z resztą świata przez USB
    (device) oraz kartę SD (czasem SDIO - można np. kupić kartę WiFi).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/