  • Data: 2017-06-13 21:58:09
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ich grę i ograć ich
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Przemku, a co obejmuje ubezpieczenie?

    Opony mają oczywiście gwarancję, ale gwarancja nie obejmuje przypadku gdy
    wjedziesz na coś na drodze i przetniesz oponę.
    Albo wbijesz gwoździa/śrubę w nienaprawialny sposób (ścianka boczna albo
    krawędź bieżnika).

    Po roku nawet gwarancja producenta jest "prorated", czyli tylko częściowa i
    dostajesz za oponę tylko frakcję tego ile jej życia zostało oceniane po
    wieku lub grubości bieżnika.

    Ubezpieczenie polega na tym że jak opona się nie nadaje do naprawy albo z
    winy producenta, gdzie zwrot kasy byłby tylko częściowy, albo nie z winy
    wady produkcyjnej to dostajesz nową za darmo i robocizna związana z jej
    wymianą, wyważaniem i nowym wentylem też jest za darmo w dowolnym
    warsztacie ich sieci - a mają tego pełno w mojej okolicy bo to duża firma
    jest.

    Dodatkowo w tym ubezpieczeniu jest wliczona "opieka" nad oponami przez cały
    okres ich życia aż do utraty bieżnika, polegająca na zatykaniu małych dziur
    od gwoździ za friko, dopompowywanie kiedy chcesz za friko, darmowa rotacja
    i wyważanie co 6-8 tys mil, itp.

    Jak wygląda sytuacja w Polsce?
    Ile komplet takich Continentali kosztowałby z usługą u dobrego gumiarza w
    Polsce?
    Czy oferują takie ubezpieczenie od uszkodzeń na drodze?