  • Data: 2017-06-14 14:53:56
    Temat: Re: ASO - trzeba umieć grać w ic h grę i ograć ich
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:ohpi9m$oeq$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    >W tym przypadku akurat ubezpieczenie pokrywa koszt nowej opony
    >niezależnie
    >od zużycia starej.
    >Co do amerykańskich dróg to róznie jest - akut w Chicago dosyć
    >legendarnie
    >źle :-)

    No tak, tam Polacy robia drogi :-)

    Ale zle jak we wroclawiu (coraz lepiej zreszta jest), jak w
    walbrzychu, czy jeszcze gorzej ?

    >Tak się złożyło ze w Hondzie wymienili mi wszystkie 4 opony w ramach
    >tego
    >ubezpieczenia. W dopiero co omawianej Acurze tylko dwie, w tym jedną
    >bardzo
    >niedawno.

    Uuuu, to chyba faktycznie zle jak Chicago, bo ja dawno opony nie
    zniszczylem, nawet dziure trudno zlapac.

    > www.oponeo.pl albo ceneo.pl
    > Ten model moze nie wystepowac w Europie.
    > Ale PremiumContact 6 na oponeo od 420zl za sztuke, wymiana z ~80zl
    > za
    > 4.
    >Nigdy jakoś nie skusiłem się na zamówienie opon online...

    A ponoc to Amerykanie wymyslili internet :-)

    Ciekaw jestem liczb, ale w kraju to sie chyba robi coraz bardziej
    popularne.
    Gumiarz przeciez nie moze miec calego wyboru u siebie, tez wezmie z
    hurtowni na zamowienie.

    iaOpon.pdf

    >A możesz mi to streścić? :-)))

    Ciebie interesuje - Ty sobie czytaj :-)

    Ja nie bardzo widze sens doplacania chocby zlotowki za ubezpieczenie -
    podalem tylko dlatego, ze wyskoczylo na oponeo - a chcialem sprawdzic
    cene dostawy dla Ciebie :-)

    J.