eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 29

  • 21. Data: 2010-09-29 18:11:20
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-29 17:40, Brzezi pisze:

    >>>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
    >>>
    >>> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
    >>> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
    >>> Opony byly mialy szerokosc 235
    >>>
    >> No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
    >> takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.
    >
    > Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
    > ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar
    >
    A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
    replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
    Mpowera. Bezsens.
    Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)

    >>>>> To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
    >>>>> zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
    >>>>> przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
    >>>>>
    >>>> Mój się rozpędza do około 50 na jedynce.
    >>>
    >>> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
    >>> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
    >>>
    >> Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
    >> lubię wiertarek.
    >
    > Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
    > przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
    > na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)
    >
    Każda benzyna to wiertarka :P

    >>>> Ale ciekawe jest, że nie możesz
    >>>> zmielić opon... A jakiej masz szerokości?
    >>>
    >>> Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1
    >>> do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200.
    >>>
    >> To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na
    >> wyłączonych systemach?
    >
    > Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo
    > latwiej,

    Proszę Cię, nawet nie probuj używać słow na F. :D

    > ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia
    > biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie
    >
    Uuu.. No to faktycznie, ciężki smok na szerokich laczkach...

    Pozdrawiam :)


  • 22. Data: 2010-09-29 18:45:37
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    śro, 29 wrz 2010 o 18:11 GMT, Filip KK napisał(a):

    >>>>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
    >>>>
    >>>> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
    >>>> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
    >>>> Opony byly mialy szerokosc 235
    >>>>
    >>> No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
    >>> takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.
    >>
    >> Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
    >> ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar
    >>
    > A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
    > replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
    > Mpowera. Bezsens.

    Ale to sa na prawde kosmetyczne zmiany wizualne, tylko inny zderzak przedni
    i tylni, listwy, w srodku rzeczywiscie ladnie, bo ma aluminiowe
    wykonczenie, i fajna kierownica, felgi 17", stylistycznie na tym sie
    konczy, do tego ma obnizone i utwardzone zawieszenie, to na prawde super
    sie prowadzi, duzy plus, poza tym nikt, przynajmniej nie ja, nie zamierzam
    sie upodabniac do Mpower

    > Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)

    Opony z przodu i z tylu sa identyczne

    >>>> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
    >>>> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
    >>>>
    >>> Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
    >>> lubię wiertarek.
    >>
    >> Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
    >> przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
    >> na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)
    >>
    > Każda benzyna to wiertarka :P

    7-9krpm, to owszem wiertarka, ale nie nazwalbym tak 5l V8

    Pozdrawiam
    Brzezi


  • 23. Data: 2010-09-29 20:23:57
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl...

    > P.S> Z przykrością również informuję, że ludzie podpisujący się jako
    > "Karolek" oraz "Jurand" wylądowali w moim filtrze, za zbyt "luźny" język
    > jaki używali w dyskusji obrażając mnie. A ja nie mam ochoty i nie muszę
    > czytać słów kogoś, kto mnie obraża i jest odważny tylko zza ekranu
    > monitora.

    Oj będę płakał...

    Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy to
    jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)

    Jurand.


  • 24. Data: 2010-09-29 20:29:44
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze:

    > Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy
    > to jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)
    >
    > Jurand.

    Hmm nie rozumiem dlaczego tak...
    Skoro mówi się o "redukcji" biegów przy zmianie np z 5->4 to wg logiki
    "redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli
    zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko
    takie moje przemyślenia...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html
    Pozdrawiam
    Lewis


  • 25. Data: 2010-09-29 21:08:00
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>


    Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:i800ip$jvm$1@news.onet.pl...
    >W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze:
    >
    >> Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy
    >> to jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)
    >>
    >> Jurand.
    >
    > Hmm nie rozumiem dlaczego tak...
    > Skoro mówi się o "redukcji" biegów przy zmianie np z 5->4 to wg logiki
    > "redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli
    > zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko takie
    > moje przemyślenia...
    >

    Bo tak się przyjęło, jak piszesz - dlatego zmiana biegu o numerze wyższym na
    bieg o numerze niższym jest nazywana zmianą biegu na niższy. Ale Filip
    twierdzi że wszyscy się mylimy.

    Jurand.


  • 26. Data: 2010-09-30 09:00:55
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    news:slrn.pl.ia6if1.r58.brzezi@brzezi.chello.pl...
    > śro, 29 wrz 2010 o 16:08 GMT, J.F. napisał(a):
    >
    >>>>> Test 4:
    >>>>> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down
    >>>>> dla
    >>>>> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem
    >>>>> na
    >>>>> obrotomierzu),
    >>>>> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
    >>>> No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ?
    >>>> :-)
    >>>>
    >>> A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy
    >>> co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i
    >>> prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4
    >>> zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna
    >>> przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z
    >>> tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.
    >>
    >> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
    >> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
    >
    > BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
    > asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
    > nie chcial zamielic...

    niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
    bezproblemowo mieli;)

    oczywiscie po wylaczeniu systemow.


    --
    Pozdrawiam, Bartek




  • 27. Data: 2010-09-30 09:45:34
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    czw, 30 wrz 2010 o 09:00 GMT, Bartek napisał(a):

    >>> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
    >>> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
    >>
    >> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
    >> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
    >> nie chcial zamielic...
    >
    > niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
    > bezproblemowo mieli;)

    Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :)

    I czy na pewno mowimy o automacie?

    BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu duzo
    latwiej, bo ma wieksza moca na kolach

    Pozdrawiam
    Brzezi


  • 28. Data: 2010-09-30 09:51:06
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: Mario <c...@o...pl>


    > Każda benzyna to wiertarka :P
    >

    taka z pewnością też
    http://www.youtube.com/watch?v=8Df9aNkDggk&feature=r
    elated
    :-P

    pozdrawiam
    mario


  • 29. Data: 2010-09-30 10:51:36
    Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Thu, 30 Sep 2010 09:45:34 +0200, Brzezi <b...@g...com> wrote:

    >>>> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
    >>>> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
    >>>
    >>> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
    >>> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale
    >>> kolami
    >>> nie chcial zamielic...
    >>
    >> niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
    >> bezproblemowo mieli;)
    >
    > Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :)
    >
    > I czy na pewno mowimy o automacie?
    >
    > BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu
    > duzo latwiej, bo ma wieksza moca na kolach

    Zależy od modelu. W 170 mam na tyle krótką jedynkę, że spokojnie pokręci
    na suchym. Po wyłączeniu elektroniki, oczywiście.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

strony : 1 . 2 . [ 3 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: