-
21. Data: 2010-09-29 18:11:20
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: Filip KK <n...@n...pl>
W dniu 2010-09-29 17:40, Brzezi pisze:
>>>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
>>>
>>> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
>>> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
>>> Opony byly mialy szerokosc 235
>>>
>> No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
>> takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.
>
> Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
> ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar
>
A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
Mpowera. Bezsens.
Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)
>>>>> To samo nie jest mozliwe w moim obecnym MB C140 500, mimo 320KM nie da sie
>>>>> zamielic kolami na suchym asfalcie, ale to tez moze byc wina malego
>>>>> przelozenia jedynki, poniewaz na jedynce rozpedza sie do 70-80kmh
>>>>>
>>>> Mój się rozpędza do około 50 na jedynce.
>>>
>>> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
>>> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
>>>
>> Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
>> lubię wiertarek.
>
> Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
> przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
> na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)
>
Każda benzyna to wiertarka :P
>>>> Ale ciekawe jest, że nie możesz
>>>> zmielić opon... A jakiej masz szerokości?
>>>
>>> Szerokosc opon 245, ale to raczej tez kwestia malego przelozenia biegow, 1
>>> do 80, 2 do 130, 3 chyba do 180 czy 200.
>>>
>> To chyba powinna być wystarczająca szerokość, żeby zmielić gumę na
>> wyłączonych systemach?
>
> Widocznie nie :) naped na tyl tez robi swoje, gdyby byl FWD to byloby duzo
> latwiej,
Proszę Cię, nawet nie probuj używać słow na F. :D
> ale duza waga samochodu 2.2t, szerokie opony i male przelozenia
> biegow mimo duzej mocy nie da sie zerwac przyczepnosci na suchym asfalcie
>
Uuu.. No to faktycznie, ciężki smok na szerokich laczkach...
Pozdrawiam :)
-
22. Data: 2010-09-29 18:45:37
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: Brzezi <b...@g...com>
śro, 29 wrz 2010 o 18:11 GMT, Filip KK napisał(a):
>>>>> Zapewniam Cię, że się da zmielić :) Ale nie spalisz gumy...
>>>>
>>>> Na suchym asfalcie nie udalo mi sie zabuksowac, tzn na pewno nie wiecej niz
>>>> jeden orbot kola, wiec to jest pomijalne
>>>> Opony byly mialy szerokosc 235
>>>>
>>> No to były za szerokie, w standardzie powinny być o szerokości 225. I
>>> takie też mam i zabuksuję więcej jak jeden obrót koła na suchym asfalcie.
>>
>> Nie pamietam czy to w zwyklej wersji tez byl jeden z rozmiarow standardowy,
>> ale to byla wersja M Pakiet, i tam to byl standardowy rozmiar
>>
> A to wtedy zmienia postać rzeczy. Albo się ma Ferrari albo się ma
> replikę. Nie rozumiem ludzi, ktorzy kupują sobie m pakiety żeby udawać
> Mpowera. Bezsens.
Ale to sa na prawde kosmetyczne zmiany wizualne, tylko inny zderzak przedni
i tylni, listwy, w srodku rzeczywiscie ladnie, bo ma aluminiowe
wykonczenie, i fajna kierownica, felgi 17", stylistycznie na tym sie
konczy, do tego ma obnizone i utwardzone zawieszenie, to na prawde super
sie prowadzi, duzy plus, poza tym nikt, przynajmniej nie ja, nie zamierzam
sie upodabniac do Mpower
> Do M pakietow wsadzali 235/45/17 przod i 255/40/17 tył :)
Opony z przodu i z tylu sa identyczne
>>>> Tak, to jest strasznie denerwujace w dieslach, ze jedynka do 50, 2 do 80, 3
>>>> do 120, tak przynajniej bylo w mojej 530
>>>>
>>> Jakoś tak mniej więcej jest.. Mnie to specjalnie nie denerwuje, nie
>>> lubię wiertarek.
>>
>> Ale to nie ma nic wspolnego z wiertarka badz nie, tylko z doborem
>> przelozen, w MB tez to nie jest wertarka, zdecydowanie nie, a predkosci max
>> na poszczegolnych biegach sa jakie sa :)
>>
> Każda benzyna to wiertarka :P
7-9krpm, to owszem wiertarka, ale nie nazwalbym tak 5l V8
Pozdrawiam
Brzezi
-
23. Data: 2010-09-29 20:23:57
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:i7u5em$ja0$1@news.task.gda.pl...
> P.S> Z przykrością również informuję, że ludzie podpisujący się jako
> "Karolek" oraz "Jurand" wylądowali w moim filtrze, za zbyt "luźny" język
> jaki używali w dyskusji obrażając mnie. A ja nie mam ochoty i nie muszę
> czytać słów kogoś, kto mnie obraża i jest odważny tylko zza ekranu
> monitora.
Oj będę płakał...
Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy to
jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)
Jurand.
-
24. Data: 2010-09-29 20:29:44
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze:
> Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy
> to jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)
>
> Jurand.
Hmm nie rozumiem dlaczego tak...
Skoro mówi się o "redukcji" biegów przy zmianie np z 5->4 to wg logiki
"redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli
zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko
takie moje przemyślenia...
--
Części do A6 C4 sprzedam
http://allegro.pl/item1199963969.html
Pozdrawiam
Lewis
-
25. Data: 2010-09-29 21:08:00
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: "Jurand" <j...@i...pl>
Użytkownik "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:i800ip$jvm$1@news.onet.pl...
>W dniu 2010-09-29 20:23, Jurand pisze:
>
>> Ciekawe, kiedy koleś zrobi testy wykazujące, że zmiana biegu na wyższy
>> to jest z 4 na 3, a nie z 3 na 4 ;)
>>
>> Jurand.
>
> Hmm nie rozumiem dlaczego tak...
> Skoro mówi się o "redukcji" biegów przy zmianie np z 5->4 to wg logiki
> "redukcja" oznacza zmniejszenie czegoś (redukcja etatów np.), czyli
> zmniejszenie biegu/zmianę biegu z wyższego na niższy... Ale to tylko takie
> moje przemyślenia...
>
Bo tak się przyjęło, jak piszesz - dlatego zmiana biegu o numerze wyższym na
bieg o numerze niższym jest nazywana zmianą biegu na niższy. Ale Filip
twierdzi że wszyscy się mylimy.
Jurand.
-
26. Data: 2010-09-30 09:00:55
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: "Bartek" <N...@p...fm>
Użytkownik "Brzezi" <b...@g...com> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.ia6if1.r58.brzezi@brzezi.chello.pl...
> śro, 29 wrz 2010 o 16:08 GMT, J.F. napisał(a):
>
>>>>> Test 4:
>>>>> Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (tryb D z wciśniętym kick-down
>>>>> dla
>>>>> sprawdzenia, czy będzie skrzynka odcinała przed czerwonym polem
>>>>> na
>>>>> obrotomierzu),
>>>>> gaz w podłogę (kick-down), dupa w bok i po teście. :)
>>>> No ale zaraz - czemy w tescie3 na I dupa nie skoczyla w bok ?
>>>> :-)
>>>>
>>> A skąd ja to mam wiedzieć? :) Koła zmieliły kałuże, liście, czy
>>> co tam było i nie poszła dupa w bok, tylko troszkę na lewo i
>>> prawo rzuciło, ale delikatną kontrą go wyprowadziłem. W teście 4
>>> zbyt mocno poszła dupa w bok, krzywy asfalt, czyt nierówna
>>> przyczepność, czy coś, nie zagłębiam się, czasem tak jest z
>>> tylnym napędem jak startujesz na maxa, dobrze o tym wiesz.
>>
>> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
>> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
>
> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
> nie chcial zamielic...
niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
bezproblemowo mieli;)
oczywiscie po wylaczeniu systemow.
--
Pozdrawiam, Bartek
-
27. Data: 2010-09-30 09:45:34
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: Brzezi <b...@g...com>
czw, 30 wrz 2010 o 09:00 GMT, Bartek napisał(a):
>>> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
>>> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
>>
>> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
>> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale kolami
>> nie chcial zamielic...
>
> niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
> bezproblemowo mieli;)
Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :)
I czy na pewno mowimy o automacie?
BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu duzo
latwiej, bo ma wieksza moca na kolach
Pozdrawiam
Brzezi
-
28. Data: 2010-09-30 09:51:06
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: Mario <c...@o...pl>
> Każda benzyna to wiertarka :P
>
taka z pewnością też
http://www.youtube.com/watch?v=8Df9aNkDggk&feature=r
elated
:-P
pozdrawiam
mario
-
29. Data: 2010-09-30 10:51:36
Temat: Re: [ASB] Przyznaję rację kilku osobom.
Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>
On Thu, 30 Sep 2010 09:45:34 +0200, Brzezi <b...@g...com> wrote:
>>>> Ale taki potwor na jedynce to chyba powinien palic gume i na suchym
>>>> asfalcie jak jest na jedynce i przy akurat srednich obrotach :-)
>>>
>>> BMW 530 a ASB ciezko jest nawet na jedynce zabuksowac kolami na suchym
>>> asfalcie, jedyne co MI udalo sie osiagnac, to krotkie "piisk", ale
>>> kolami
>>> nie chcial zamielic...
>>
>> niewiem o jakim aucie mowisz, ale w e60 535D [280 konny bodaj],
>> bezproblemowo mieli;)
>
> Ale zauwaz roznice miedzy 530 i 535 :) 194KM vs 280 :)
>
> I czy na pewno mowimy o automacie?
>
> BMW ma tez najprawdopodobniej krotsze przelozenia od MB, wiec jest mu
> duzo latwiej, bo ma wieksza moca na kolach
Zależy od modelu. W 170 mam na tyle krótką jedynkę, że spokojnie pokręci
na suchym. Po wyłączeniu elektroniki, oczywiście.
pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba