    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: AMOLED a słońce
    Date: Sun, 11 Mar 2012 12:58:57 +0100

    Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> wrote:

    > w sumie to ja też wolę mieć smartfona z ekranem który w normalnym
    > oświetleniu jest nie tylko czytelny ale i kolory wyglądja normalnie :)

    Przecież E7 to nie smartfon, bo nie ma androida.
    A skoro wybrałeś ekran ClearBlack, bo ci zależy na kolorkach, to znaczy że
    jesteś gówniarz i nie ogarniasz. Dojrzały smarfoniarz kupiłby brzydkie
    badziewie z ekranem TFT i odblaskami, by wymieniać się w ciemnej piwnicy
    plikami przez bluetooth z innymi nerdami.