  • Data: 2012-03-11 14:23:24
    Temat: Re: AMOLED a słońce
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A jakbym chcial wybrac druga, to co moge kupic?

    Byleco. Im brzydsze tym lepiej. W piwnicy i tak nie będzie widać.

    > Bo nie mam ochoty nosic plecaka z elektonika,

    A z kanapkami i książką? Czy tak wypada już tylko starym dziadom?

    > skoro to moze sie w
    > jednym urzadzeniu zmiescic.

    Nawigacji samochodowej nie zabiera się do autobusu ani kibla, a książki
    czytać nie wypada prowadząc auto. Po co tak uparcie łączyć urządzenia,
    których nigdy razem się nie używa, a wymagają zupełnie innych parametrów?

    > Z tym ze nie moge skorzystac, jak ostre slonce swieci :-)

    Na tanim TFT bez antyrefleksów tym bardziej.

    Ale to całe narzekanie się kupy nie trzyma. Gdybyś był taki mol książkowy
    jakiego udajesz, to czytaniem z telefonu byś gardził.