  • Data: 2009-02-14 13:35:28
    Temat: Re: AF z tetekcja fazy w LiveView i filmach
    Od: ajt <a...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek Wyszomirski pisze:
    > "jerzy szczudlowski" <j...@j...net.pI> napisa?:

    > http://a.img-dpreview.com/reviews/CanonEOS5DMarkII/I
    mages/features/shuttermi
    > rror.jpg
    >
    > Na moje oko dziura zaznaczona w ?rodku jest w metalowym wsporniku na którym
    > zamocowane jest w?a?ciwe lustro. Bez tej dziury to co pzresz?o pzrez lustro
    > nie mia?oby szans dotzreae do pomocniczego lusterka odbijaj?cego ?wiat?o w
    > kierunku czujników AF.

    Mam lustro wyciągnięte z padniętego Pentaxa Z-20P, tam właśnie tak jest.
    Tzn. całe lustro jest półprzepuszczalne (warstwa obijająca jest napylona
    od góry, tzn. od strony obiektywu, jak w zdecydowanej większości
    lustrzanek). Lustro jest (a raczej było) przyklejone do plastikowej
    ramki, mającej prostokątny otwór pośrodku.
    Andrzej
    www.album.radom.pl