  • 51. Data: 2013-05-20 00:37:43
    Temat: Re: AERO 2
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-18 12:35, J.F. pisze:
    > A aero w ogole ma zasieg wystarczajacy do nawigacji ?

    mam spore watpliwosci, u mnie na domowym urządzeniu zadarzają się na wet
    kiludniowe przerwy w nadawaniu, i tu nie chodzi o problem z połączeniem,
    po prostu aero potrafi zniknac z eteru....

    --
    @foe_pl

  • 52. Data: 2013-05-20 00:47:53
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-18 20:46, Waldek Godel pisze:

    > "Rekordziści ssali ponad 100 GB"

    sporo, wychodzi 3 GB na dzien. Na moim "kablowym" łączu 10MB w tym
    miesiacu pobrałem 14,6 GB a wydawało mi się, że zasysam duzo (ach te
    seriale!)

    --
    @foe_pl

  • 53. Data: 2013-05-20 08:09:14
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > co nie znaczy, że nie da się tego przyciąć inaczej.
    > Traffic shaping plus limit połączeń do powiedzmy 20-30 plus nie więcej niż
    > jedno nowe połączenie na sekundę. W normalnym używaniu niezauważalne, p2p
    > na tym się wykłada albo działa bardzo wolno.
    > Implementacja tego będzie prostsza niż captcha

    Bezedura.

  • 54. Data: 2013-05-20 10:43:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "the_foe" napisał w wiadomości
    >mam spore watpliwosci, u mnie na domowym urządzeniu zadarzają się na
    >wet kiludniowe przerwy w nadawaniu, i tu nie chodzi o problem z
    >połączeniem, po prostu aero potrafi zniknac z eteru....

    No tak, ale w samochodzie za chwile wjedziesz w inna strefe i problem
    zniknie :-)

    Pytanie wiec raczej brzmi jakie pokrycie ma Aero2, przynajmniej na
    drogach krajowych, wojewodzkich i powiatowych.

    J.

  • 55. Data: 2013-05-20 13:19:40
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-05-20 00:33, the_foe wrote:
    > z tego co obiło mi się o ekran, to transfer nie spadnie do 0, bo to
    > byłoby nie zgodne z koncesja, ale do jakiegos zenująco niskiego
    > transferu....

    To jak znam życie zaraz pojawią się rozwiązania używające różnych
    rozwikływaczy captcha, co to za 1000 *celnych* strzałów biorą w
    okolicach 1USD.

    Piotrek

  • 56. Data: 2013-05-21 00:09:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5199e236$0$1217$6...@n...neostrada.pl

    > No tak, ale w samochodzie za chwile wjedziesz w inna strefe i problem zniknie :-)

    A w mieszkaniu staniesz przy innym oknie. ;)
    Ale ogólnie z Aero2 w mieszkaniach/budynkach
    nie jest słodko -- zwłaszcza na parterze.

    W Auchan szukałem wyjaśnienia, z czego uszyto ,,kapotę'' -- ale
    Aero2 odmówiło posłuszeństwa i w trakcie szukania informacji
    łaczność utraciłem... Skórzana kurtka damska za 30 pln, męskie
    spodnie (właśnie sprawdzałem, z czego są ,,skonsytruowane'')
    z niewiadopmego tworzywa )lniano-jakieś) za niecałe 15 pln,
    a fajne krótkie spodenki z bawełny za 53 pln... Za 50 par
    takich spdenek trzeba by zapłacic ile? -- 2650 pln, jak
    za tablet z nieba rodem...

    750 pln (15^50) też słabo wygląda -- za 750 to niezły tablet można mieć...

    > Pytanie wiec raczej brzmi jakie pokrycie ma Aero2, przynajmniej na drogach
    krajowych, wojewodzkich i powiatowych.

    W Białymstoku nie jest źle, ale nie na peryferiach -- tam bywa głucho.

    Ogólnie -- jako łącze zapasowe i ,,mobilne'' może
    być, ale raczej nie jako jedyne.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 57. Data: 2013-05-21 00:13:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ghost" 5199be10$0$1250$6...@n...neostrada.pl

    > Bezedura.

    Czy WGodel pisze tylko bzdury? Pytam, bo jak dotąd
    nie znalazłem niczego ciekawego jego autorstwa. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 58. Data: 2013-05-23 07:36:27
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sat, 18 May 2013 19:46:39 +0100, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >"Rekordziści ssali ponad 100 GB"

    W takim wypadku wystarczyło by wyłączenie użytkownika z sieci przez
    dezaktywację karty i tyle, jakoś tą sięc monitorują skoro wiedzą że
    niektórzy tyle ściągają. Wystarczyło by takim użytkownikom wyłączenie
    karty i tyle z uzasadnieniem że przeciąża sieć czy używają niezgodnie
    z regulaminem. Ale tu raczej nie o to chodzi, chcą utrudnić i
    zniechęcić do korzystania jak najwięcej osób i tylko o to chodzi.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2013-05-24 01:58:00
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 23 May 2013 07:36:27 +0200, dizel napisał(a):

> [...]
    > z regulaminem. Ale tu raczej nie o to chodzi, chcą utrudnić i
    > zniechęcić do korzystania jak najwięcej osób i tylko o to chodzi.

    Aha..
    A co w takim razie wystarczyłoby, żeby ukrócić praktykę ciągłego połączenia
    w routerach, przez co ci, którzy chcieli się połączyć na chwilę w centrach
    miast, mieli z tym olbrzymie problemy?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 60. Data: 2013-05-24 15:16:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-24 01:58, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > w routerach, przez co ci, którzy chcieli się połączyć na chwilę w centrach

    po to jest cogodzinne rozłączanie.

    --
    @foe_pl