  • Data: 2013-05-25 13:08:42
    Temat: Re: AERO 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 May 2013 00:59:02 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    > routery sobie z tym świetnie radzą i zestawiają połączenie, zajmując pasmo,
    > czy tego trzeba, czy nie.

    Ja tam nie wiem, ale zasada w internecie jest taka, ze jak sie nie ma
    nic do wyslania, to sie nie wysyla.
    Szczegolnie w urzadzeniach bateryjnych, gdzie baterie trzeba
    oszczedzac.

    Oczywiscie gdzies tam musi byc jakis "keep alive", ale to raczej nie
    jest duzy narzut. Oraz mechanizm unikania kolizji przy nadawaniu, czy
    chocby ograniczona ilosc odbieranych sekwencji DSS.
    Chetnie bym poznal szczegoly, jak to jest zorganizowane w roznych
    technologiach.

    Tak czy inaczej - Aero2 ma zniechecac do korzystania z bezplatnego
    internetu, a nie zachecac :-)

    J.