  • Data: 2009-07-12 21:07:54
    Temat: Re: ADSL w czasie burzy :-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sempiterna" <r...@a...pl> writes:

    > Trafo nie wyklucza transoptorów...

    Ale tych nie widze na zdjeciu.

    Poza tym nie do konca wiem jakie mialoby byc ich zastosowanie. Trafo
    separuje galwanicznie, napiecie przebicia chyba min. 4 kV (zaleznie od
    producenta i wersji pewnie).

    > OIDP, miała i to, i to. Na starej isie.

    Moze dla BNC, a trafo dla TP. BNC to inna bajka. Aczkolwiek czy tam sie
    uzywalo w ogole transoptorow to nie jestem pewien. Typowo takze uzywalo
    sie trafo oraz monolitycznego transceivera NS lub innego Winbonda (ktory
    sam z siebie nie mial zadnej galwanicznej separacji), chyba tez
    potrzebna byla przetwornica zasilania (hybryda z trafo w srodku).

    > Żałuję, ze karta przyputana, bo chyba, jako jedyna, jest montowana
    > przez chyba każdy system operacyjny jaki próbowałem, niemal
    > "natywnie", bez dodatkowego dogrywania jej sterowników.

    Maly kawalek szmelcu.
    --
    Krzysztof Halasa