  • 1. Data: 2009-12-21 16:52:39
    Temat: AD7490
    Od: PH <s...@w...pl>

    Uszkodziłem takiegoż scalaka, gdzie w Polsce (łącznie z internetem)
    mógłbym go zakupić?

    --
    PH

  • 2. Data: 2009-12-21 21:54:51
    Temat: Re: AD7490
    Od: Konop <k...@g...pl>

    > Uszkodziłem takiegoż scalaka, gdzie w Polsce (łącznie z internetem)
    > mógłbym go zakupić?

    Samo AD7490 nie wystarczy, podaj dalszą część oznaczenia ;)...
    generalnie jest tutaj (nie mówię że tylko, ale przykładowo):
    http://pl.farnell.com/jsp/search/browse.jsp;jsession
    id=OBWZKV3T1GSZ0CQLCIQZKBQ?N=0&Ntk=gensearch_001&Ntt
    =AD7490&Ntx=mode+matchallpartial&suggestions=false&r
    ef=globalsearch&_requestid=177647

    Jakby się link podzielił, to http://pl.farnell.com/ i wpisz w
    wyszukiwarce ;)...
    Tanio nie jest, ale jest ;D...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 3. Data: 2009-12-21 22:24:49
    Od: PH <s...@w...pl>

    Konop pisze:

> [...]
    id=OBWZKV3T1GSZ0CQLCIQZKBQ?N=0&Ntk=gensearch_001&Ntt
    =AD7490&Ntx=mode+matchallpartial&suggestions=false&r

    Akurat o Farnellu wiem, tylko cena przesyłki zabija. Zresztą do tej pory
    nie mam karty kredytowej bo mi właśnie byłaby tylko potrzebna do zakupów
    u nich:)

    --
    PH

  • 4. Data: 2009-12-21 22:42:03
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Akurat o Farnellu wiem, tylko cena przesyłki zabija. Zresztą do tej pory
    > nie mam karty kredytowej bo mi właśnie byłaby tylko potrzebna do zakupów u
    > nich:)

    5 EUR zabija ?? a TME to ile bierze ?

    @

  • 5. Data: 2009-12-21 22:50:33
    Od: PH <s...@w...pl>

    Artur Miller pisze:
    > Użytkownik "PH" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > 5 EUR zabija ?? a TME to ile bierze ?
    >
    > @

    Dla BCPZ dodatkowa opłata 25 Euro

    --
    PH

  • 6. Data: 2009-12-21 23:27:17
    Od: "Artur Miller" <a...@n...pl>

    > Dla BCPZ dodatkowa opłata 25 Euro

    no tak ... bo trza ściągać z hameryki :)

    @