  • Data: 2010-11-01 22:23:18
    Temat: Re: AC co mozna a co nie ?
    Od: jurson <g...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-01 11:53, mister pisze:

    > moze to kwestia ubezpieczyciela? allianz, hestia, pzu - nigdy nie mialem
    > problemow.

    Likwidowałem z Hestia AC i było w miarę OK i z Allianz - OC i było mniej
    ok (czyli miesiąc przepychanek, ale zwrócona kasa pokryła ostatecznie
    koszty naprawy).

    > niestety w pracy musze na biezaco zglaszac szkody powstale na
    > samochodach firmowych i wiem jedno - jezeli chodzi o ac, to naprawde
    > rzeczoznwcy dynda czy to ja przerysowalem sie o kogos czy ktos
    > przerysowal sie o mnie. on jest od tego aby spisac rozmar szkod i
    > wstepnie wycenic koszt naprawy a nie bawic sie w detektywa monka.
    > nastepnie samochod jedzie do aso na naprawe bezgotowkowa i koniec tematu
    > (przynajmniej dla mnie).

    Czyli teoretyzujesz. Tak jak sam piszesz zgłaszasz szkody _na bieżąco_ i
    są likwidowane _na bieżąco_. Tutaj łaski nie robią. Nie wiem jak dla
    firmy ale dla cywila jest to jednak za każdym razem 10% zniżek w dół. A
    pytający chciałby za jednym razem zlikwidować szkody z 3 lat, tracąc
    jedno 10%. IMO to nie przejdzie. Chyba, że jest w umowie AC zapisane
    malowanie auta raz na 3 lata bo się porysowało :)

    > ale powiedz szczerze, spotkales sie z taka sytuacja, czy tylko
    > teoretyzujesz?

    Oczywiście, że teoretyzuję.

    To może prośba do twórcy wątku. Zgłaszaj i daj znać co z tego wyszło.
    Jak sfinansowali odmalowanie auta to jeszcze napisz jakie to TU. Za 10%
    zniżek też bym wolał jeździć nieporysowanym autem.

    > jak tak bardzo sie boisz niewygodnych pytan, to oddaj samochod do aso i
    > tam umow ogledziny, ktore odbeda sie bez twojej obecnosci.

    :)

    pozdrawiam,
    jurson