  • 61. Data: 2010-05-29 16:53:21
    Temat: Re: AC/DC
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    Też takie wrażenie odniosłem ;) Trochę korka było ale żeby w
    godzinach go liczyć to nie wydaje mi się. Pod szczajbudami też
    nie było tak źle.

    A koncert zajebisty :D

    --

    ETERSTAR
    Dawid Talarczyk

  • 62. Data: 2010-05-29 19:47:00
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 29 Maj, 18:53, "morghul" <m...@t...pl> wrote:

    > A koncert zajebisty :D

    Ano:-)
    A w 1991-szym to ciężko się było na dworcu po koncercie
    zmieścić,spaliśmy na chodniku,phi z taką organizacją:-P

    Tomek

  • 63. Data: 2010-05-31 05:59:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-05-28, szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > moj syn do swoich pra-pra nie musi sie poza warszawe ruszac i to ze strony
    > obojga rodzicow

    No i jaki jest powod ze lansujesz sie tym faktem na grupie o motocyklach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 64. Data: 2010-05-31 06:48:26
    Od: lesor <l...@o...pl>

    On 28 Maj, 14:15, AZ wrote:

    > Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
    > co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

    Brian Johnson wystapil w kamizelce z reklama H-D, wiec chyba ma.

    --
    pozdrawiam, lesor
    cb1300 Rossynant

  • 65. Data: 2010-05-31 11:58:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blur pisze:
    > Gratulacje Warszawo !!!

    NTG

    > To miasto nadaje sie moze do organizaci turnieju szachowego ale nie
    > takich imprez masowych,
    > stalem w korku od janek do bemowa 4,5h !!! dobrze ze wyjechalismy o 9
    > rano z Gliwic

    Aaa, to przez takich gamoni jak ty jechałem tyle czasu do sklepu :-P

    Na drugi raz pomyśl i wybierz alternatywną trasę - bo jechanie na Bemowo
    przez Janki to jedna z większych głupot, jakie można zrobić.

  • 66. Data: 2010-05-31 14:29:09
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4c03a483$...@n...home.net.pl...

> [...]
    >
    > Na drugi raz pomyśl i wybierz alternatywną trasę - bo jechanie na Bemowo
    > przez Janki to jedna z większych głupot, jakie można zrobić.

    Alternatywa to omijanie tej wiochy

    pozdro
    blur

  • 67. Data: 2010-05-31 15:32:29
    Od: n...@s...com

    On Mon, 31 May 2010 16:29:09 +0200, "blur" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Alternatywa to omijanie tej wiochy

    Dzizas. Tak zrob.
    Zebys kufra chociaz tam w interesach czy sprawach sluzbowych
    jechal....

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 68. Data: 2010-06-01 20:21:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    blur pisze:

    > Alternatywa to omijanie tej wiochy

    Jak się nie umie, to się nie jeździ :-P

    I niechcący napisałeś prawdę - pchanie się przez całą Warszawę jadąc
    przez Janki na Bemowo nie jest optymalne i lepiej "tę wiochę" ominąć,
    jadąc np. przez Pruszków dookoła i prosto do Bemowa "z zewnątrz".

    Pewnie też będzie pozatykane, ale na pewno mniej, niż przy przepychaniu
    się przez wszystkie warszawskie korki po kolei.

  • 69. Data: 2010-06-01 22:36:52
    Temat: Re: AC/DC [z deka OT]
    Od: marider <marider@CUT_go2.pl>

    gildor pisze:

    > dzięki!

    > a kto Ci kazał stac w korku? do Warszawy przez Janki?

    Tja, w ubiegla niedziele wracalem ze zLomianek (zawody agility o CACIAG
    ;) ) do Bialego przez Nowy Dwor Mazowiecki bo nie dosc ze chmure urwalo
    to cala Wawa wracala chyba do roboty po weekendzie a przejazd 300m
    zajmowal moze z 15 minut wiec pierwsza krzyzowka, nawrotka i dzida.
    Dobrze ze sie nie pchalem na Torunska bo chyba bym nad ranem wrocil ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla (ex) R1 + dodatki

  • 70. Data: 2010-06-02 05:12:28
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Pewnie też będzie pozatykane, ale na pewno mniej, niż przy przepychaniu
    > się przez wszystkie warszawskie korki po kolei.

    grodzisk, błonie, babice, w-wa-groty. pruszków, ożarów też bywają słabo
    przejezdne.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5