  • 51. Data: 2010-05-28 15:40:07
    Temat: Re: AC/DC
    Od: Glub <g...@g...com>

    AZ <a...@g...com> wrote:

    > Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie
    > pytanko -
    > co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

    Piorun. MSPANC:>

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 52. Data: 2010-05-28 15:43:13
    Od: Glub <g...@g...com>

    "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości grup

    > dobrze powiedziane cywilizowanego he he he

    Obwodnica Paryza jest bardziej zakorkowana niż Toruńska.

    --
    Glub@NewsTap usenet mobile reader

  • 53. Data: 2010-05-28 17:34:43
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-05-28 16:26, de Fresz wrote:

    > Ale jechałeś od strony Wawy/Łodzi?Krakał?

    Od strony Myslowic.

    > A dzie tam. Do wejścia to mieliśmy z kilometr.

    my z 200 metrow

    --
    piomay

  • 54. Data: 2010-05-28 19:43:25
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 28 Maj, 14:15, AZ <a...@g...com> wrote:

    > Przepraszam chlopaki ze wcinam Wam sie w dyskusje ale mam takie pytanko -
    > co AC/DC ma wspolnego z motocyklami?

    Motoc...eee harlejofcóf dużo,w barwach byli,a później do aut
    wsiadali:-)

  • 55. Data: 2010-05-28 19:50:18
    Od: Monster <m...@o...pl>

    On 28 Maj, 13:10, "blur" <b...@p...onet.pl> wrote:
    > Gratulacje Warszawo !!!

    Chyba byłem na innym koncercie w innym mieście-o 15tej poleciałem po
    znajomych do Nadarzyna(trochę dalej od Janek w kier Wrocka)
    spokojnie wróciłem po kobitę i Toruńską i Maczka podjechałem w pobliże
    Lotniska,spokojnie zaparkowałem na jakimś osiedlu i spacerkiem na
    miejsce:-)
    Na bramkach luzik,do tojtoja nie pamiętam żebym stał dłużej niż 5
    minut...

    Tomek

  • 56. Data: 2010-05-28 21:07:32
    Od: n...@s...com

    On Fri, 28 May 2010 14:38:08 +0200, "blur" <b...@p...onet.pl>
    wrote:

    >zapraszamy na rewizyte, bedziesz mile zaskoczony

    Od zeszlego roku musialo sie duzo na slonsku zmienic.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 57. Data: 2010-05-28 21:15:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > to kto w końcu te korki generuje wylotowe?

    wszyscy

  • 58. Data: 2010-05-29 08:26:21
    Od: Magic <m...@w...pl>

    blur napisał(a):
> [...]

    Ale dziś tu nie ma korków. Cała warsiawka pojechała po ogórki, nie
    czytałeś ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800[']

  • 59. Data: 2010-05-29 08:30:29
  • 60. Data: 2010-05-29 13:10:15
    Od: gloon <w...@s...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > tez, leza na warszawskich cmentarzach :)

    osobno ?