  • 41. Data: 2010-05-28 13:43:45
    Temat: Re: AC/DC
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    On 2010-05-28 14:23, de Fresz wrote:

    > Aha, znaczy to 3-godzinne pełzanie przed Ramsztajnem parę lat w
    > Katowicach to mi się tylko tak przyśniło? A to był odcinek raptem z 5
    > razy krótszy niż z Janek na Bemowo.

    Bez sensu. Ja tam zadnych wiekszych korkow wtedy pod spodkiem nie
    zauwazylem. Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 42. Data: 2010-05-28 13:44:42
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Kamil Nowak 'Amil' pisze:

    > No chyba Cie poje... zebym mial chodzic w krawacie!

    no ale będziesz miał lepsze ikarusy.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 43. Data: 2010-05-28 13:49:47
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "duddits" <d...@N...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dokładnie, kiedyś Janusz Rewiński powiedział, że warszawiaków to jest
    > może wszystkiego z 200 tysięcy :)

    cos w tym jest, bo jak sie na pytanie "skad jestes?" odpowiada ze z warszawy
    i do tego ze matka, ojciec, dziadek itd tez, to wiekszosc robi wielkie oczy
    :)

  • 44. Data: 2010-05-28 14:05:14
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    szerszen pisze:

    > cos w tym jest, bo jak sie na pytanie "skad jestes?" odpowiada ze z
    > warszawy i do tego ze matka, ojciec, dziadek itd tez,

    I tacy są najgorsi.
    :-)

    Wiem po moich dzieciakch co mają dziadków warszawiakow.

    KJ
    PS. i nieco mazowieckiej wiochy po mnie

  • 45. Data: 2010-05-28 14:09:14
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > A pradziadek i prababcia tez?

    tez, leza na warszawskich cmentarzach :)

  • 46. Data: 2010-05-28 14:10:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Wiem po moich dzieciakch co mają dziadków warszawiakow.

    moj syn do swoich pra-pra nie musi sie poza warszawe ruszac i to ze strony
    obojga rodzicow

  • 47. Data: 2010-05-28 14:14:25
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    szerszen pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > moj syn do swoich pra-pra nie musi sie poza warszawe ruszac i to ze
    > strony obojga rodzicow

    ale co to ma do rzeczy? że niby warsiawka po sloiki leci w piątek i są
    korki? połowa moich warszawskich kolegów z pracy, wyjeżdża na weekendy
    na swoje dacze na mazury czy dzieś w okolice Buga, Liwca etc. a ci
    warsiawscy znajomi, siedzą w warszawie i im się dupy nie chce ruszać
    poza. to kto w końcu te korki generuje wylotowe?

  • 48. Data: 2010-05-28 14:26:14
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 15:43:45 +0200, Piotr May <p...@r...pl> said:

    > Bez sensu. Ja tam zadnych wiekszych korkow wtedy pod spodkiem nie zauwazylem.

    Ale jechałeś od strony Wawy/Łodzi?Krakał?

    > Ale wisz... jak sie chce zaparkowac pod wejsciem ...

    A dzie tam. Do wejścia to mieliśmy z kilometr.

    de Fresz

  • 49. Data: 2010-05-28 14:27:33
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 15:24:42 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl> said:

    > teściówka, chopie! niech się teść chwali.

    A nie, to ja pomyślałem że Ty zmieniłeś podmiot wnoszący teściówkę ;-)

    de Fresz

  • 50. Data: 2010-05-28 14:36:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    de Fresz pisze:

    > A nie, to ja pomyślałem że Ty zmieniłeś podmiot wnoszący teściówkę ;-)

    a nie nie, to wtedy była by teściowa. a ja teściową mam tą samą, tylko
    teściówka znowu mi się zmieniła.