  • 1. Data: 2017-05-26 10:19:47
    Temat: AC
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    hej,

    czy w OC dobrze jest brać opcję: "Naprawa przy użyciu części zamiennych
    zgodnych z oryginalnymi" (to czyli innymi słowy chodzi o używki - taak?)
    czy też lepiej inna opcja?

    Civic, 7-latek.

  • 2. Data: 2017-05-26 10:58:22
    Temat: Re: AC
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > czy w OC dobrze jest brać opcję: "Naprawa przy użyciu części zamiennych
    > zgodnych z oryginalnymi" (to czyli innymi słowy chodzi o używki - taak?)

    Sądzę, że raczej o zamienniki.

  • 3. Data: 2017-05-28 23:08:22
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 26.05.2017 o 10:19, yapann pisze:

    > Civic, 7-latek.

    Sądzę, że w Twoim przypadku najlepiej samo ubezpieczenie od kradzieży.
    AC na szkody wypadkowe się już raczej nie opłaca.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2017-05-29 03:38:37
    Temat: Re: AC. zgodne.
    Od: "Nanter" <l...@l...pl>

    Użytkownik "yapann" <y...@o...pl> napisał w wiadomości
    > hej,
    >
    > czy w OC dobrze jest brać opcję: "Naprawa przy użyciu części zamiennych
    > zgodnych z oryginalnymi" (to czyli innymi słowy chodzi o używki - taak?)
    > czy też lepiej inna opcja?

    Co to znaczy "zgodnych" i kto będzie o tym decydował ?
    Wg ubezpieczyciela będzie zgodne, a według producenta samochodu
    już niekoniecznie.

  • 5. Data: 2017-05-29 08:49:32
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 26 May 2017 10:19:47 +0200
    "yapann" <y...@o...pl> wrote:

    > Civic, 7-latek.

    Jak dla mnie przy tym wieku auta, to wszystko robija się o różnicę w cenie AC. Jeśli
    jest to różnica akceptowalna, to nie ma się co zastanawiać.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 6. Data: 2017-05-29 10:24:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-26 o 10:19, yapann pisze:
    > hej,
    >
    > czy w OC dobrze jest brać opcję: "Naprawa przy użyciu części zamiennych
    > zgodnych z oryginalnymi" (to czyli innymi słowy chodzi o używki - taak?)
    > czy też lepiej inna opcja?

    W OC nie warto brać ani tego, ani tego, bo i tak sobie niczego nie
    naprawisz.

    --
    Liwiusz

  • 7. Data: 2017-05-29 15:50:35
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 28 May 2017 23:08:22 +0200, LEPEK <g...@w...pl> wrote:

    >AC na szkody wypadkowe się już raczej nie opłaca.

    Ja tam wiem? W moim przypadku różnica w skłedce prawie żedna, więc
    jednak ubezpieczenie wypadkowe się opłaca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06