eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleABS - czym się różni nowy od starego? › Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx01.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    References: <iefftd$i7$1@news.onet.pl> <iefkf3$d3i$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@p...homelinux.net>
    <iefm53$3mn$1@news.onet.pl> <iegm0m$ks7$1@news.onet.pl>
    <iegm9i$g1l$1@inews.gazeta.pl> <iegpf5$12e$1@news.onet.pl>
    <iegqlq$4nv$1@news.onet.pl>
    <a...@q...googlegroups.com>
    <iehsqf$tt9$1@news.onet.pl> <iej30n$uos$1@news.onet.pl>
    In-Reply-To: <iej30n$uos$1@news.onet.pl>
    Subject: Re: ABS - czym się różni nowy od starego?
    Date: Sat, 18 Dec 2010 22:02:46 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Lines: 31
    Message-ID: <4d0d217a$0$27041$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.20.95.221
    X-Trace: 1292706170 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27041 83.20.95.221:51743
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:633422
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "FanTomas" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:iej30n$uos$...@n...onet.pl...
    > nie wiem jaki ty masz abs ale jak pracowałem 2 lata temu w oplu to abs
    > działa w ten sposob ze owszem-kontrola wszystkich kól ale jak ktores wpada
    > w zablokowanie to abs odpuszcza cisnienie w całym układzie. pozostałe koła
    > na chwilkę równiez NIE chamuja.

    Jak ktos ma sam ABS, to faktycznie - odpuszczane sa wszystkie, ale w
    przypadku rozdzialu sily hamowania na kazde kola z osobna (co jest konieczne
    przy ESP, ASR czy CBC) ABS dziala na dane kolo. Czesto w puszkach wystepuje
    jeszcze ABS z EBD, czyli rozdzielacz sily hamowania na kazde kolo, bez
    zadnej kontroli trakcji, czy buksowania kol.

    Nie wiem czy tak jest w kazdym aucie (akurat z oplami nie mialem za duzo
    stycznosci i sie nie wypowiem), ale:
    - Renault
    - Peugeot
    - Toyota
    - Mitsubishi

    Na 99% kazdy model tych producentow, jesli ma kontrole trakcji, to ABS
    dziala na kazde kolo z osobna.

    AFAIK ABS z EBD i BAS ma byc wymagany we wszystkich nowych puszkach
    produkowanych po 2011 roku (daty nie jestem pewny, moze rok pozniej)


    --
    pzdr:
    Ivam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: