  • 11. Data: 2010-10-27 10:10:25
    Temat: Re: [A4] Wroclaw-Katowice platna od 1 lipca 2011...
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2010-10-27, MadMan <m...@n...wp.pl> wrote:

    > Zobaczymy. Więcej niż 20gr/km z reguły nie warto płacić.

    Komfort i bezpieczeństwo każdy wycenia inaczej...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 12. Data: 2010-10-27 10:16:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Seba" <s...@g...pl> napisał w
> [...]
    > Katowic kosztować nas będzie między 38 a 42 PLN. Czyli tanio nie
    > jest/nie będzie :( A winiet całorocznych dla aut osobowych nie

    No i na kogo glosowac ? Zostaje JKM ?

    J.

  • 13. Data: 2010-10-27 11:45:59
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-10-27 10:16, J.F. pisze:

    > No i na kogo glosowac ? Zostaje JKM ?

    JKM chciałby sprywatyzować wszystkie drogi i pobierać za nie opłaty
    za pomocą powszechnego systemu nawigacyjnego... to już chyba wolę
    jakieś bardziej socjalistyczne rozwiązanie, np. winiety :-)

    T.

  • 14. Data: 2010-10-27 11:56:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał

> [...]
    > za pomocą powszechnego systemu nawigacyjnego... to już chyba wolę
    > jakieś bardziej socjalistyczne rozwiązanie, np. winiety :-)

    No tak. Choc w zasadzie to moze prawidlowo by bylo ... oczywiscie
    zdjawszy podatek z paliwa.

    Czyli co - wzorem pewnego taksowkarza - kupic bron i powybijac ich
    wszystkich ? :-)

    J.

  • 15. Data: 2010-10-27 12:33:00
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 27.10.2010 11:56, J.F. pisze:

    > Czyli co - wzorem pewnego taksowkarza - kupic bron i powybijac ich
    > wszystkich ? :-)

    Nie pisz tego tak głośno bo BORowików zabraknie i trzeba będzie za nasze
    podatki nowych zatrudnić :):)

  • 16. Data: 2010-10-27 12:44:49
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-10-27 11:56, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał

    Byłoby prawidłowo, bo każdy płaciłby tylko za siebie, a przy winietach
    ci, którzy jeżdżą mało finansują tych, którzy jeżdzą dużo. Ale jakoś
    wizja nieustannej inwigilacji przez własny samochód mnie odstręcza,
    choć JKM twierdzi, że auto<>kierowca i jego to nie martwi.

    > Czyli co - wzorem pewnego taksowkarza - kupic bron i powybijac ich
    > wszystkich ? :-)

    No właśnie, czy lud może jakimiś bardziej legalnymi metodami pozbyć się
    dysfunkcjonalnej demokracji...

    T.

  • 17. Data: 2010-10-27 13:46:02
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 07:44:47 +0200, Seba <s...@g...pl> said:

    > Nie do końca piszą tam prawdę, u nas wspomnieli o tym rozwiązaniu tak:
    > http://wroclaw.naszemiasto.pl/artykul/629752,zaplaci
    my-za-a4-do-katowic,id,t.html?kategoria=647

    "Główne

    > punkty poboru opłat na autostradzie z Wrocławia do Katowic będą
    > w dwóch miejscach. Na bramce, w której otrzymamy bilet na przejazd,
    > zatrzymamy się w Karwianach (3 km za Bielanami Wrocławskimi w stronę
    > Opola). Całą opłatę uiścić trzeba będzie dopiero w Sośnicy pod
    > Gliwicami.
    > Chyba że na zjazd z autostrady zdecydujemy się wcześniej. Wtedy
    > zapłacimy za przejechany dystans na stacjach poboru opłat (ich
    > lokalizację prezentujemy na infografice)."

    Czy dobrze rozumiem, że na bilecie będzie godzina wjazdu, a przy
    płaceniu system wyliczy średnią prędkość?
    ;-)

    --
    Bydlę

  • 18. Data: 2010-10-27 13:50:41
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 27.10.2010 13:46, Bydlę pisze:
    > On 2010-10-27 07:44:47 +0200, Seba <s...@g...pl> said:
    >
    > Czy dobrze rozumiem, że na bilecie będzie godzina wjazdu, a przy
    > płaceniu system wyliczy średnią prędkość?
    > ;-)

    Tak, i dostaniesz dwa rachunki, jeden do zapłacenia od razu, drugi z
    7'mio dniowym terminem płatności:)

  • 19. Data: 2010-10-27 15:32:50
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

> [...]

    skoro maja byc tylko
    > 2 pkt. poboru oplat na odcinku 200km to czy sie pojedzie 20km czy 200km bedzie

    Wątpie żeby z Gliwic DK88 do zjazdu na Oławę była darmowa autostrada, tak
    jak piszą inny na zjazdach będą bramki.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 20. Data: 2010-10-27 19:57:14
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-27 13:50:41 +0200, Rafał <r...@o...pl> said:

    > Tak, i dostaniesz dwa rachunki, jeden do zapłacenia od razu, drugi z
    > 7'mio dniowym terminem płatności:)

    No, to drogówka i straże wiejskie, gminne, miejskie to oprotestują...
    ;-)))

    --
    Bydlę