  • 21. Data: 2010-10-27 20:03:55
    Temat: Re: [A4] Wroclaw-Katowice platna od 1 lipca 2011...
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 07:06:36 +0200, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    >Natomiast przejazd A4 od Wrocławia w stronę Krzyżowej jeszcze przez co najmniej pięć
    lat będzie
    >bezpłatny. Trasę na tym odcinku trzeba przebudować. Brakuje między innymi pasów
    awaryjnych, a także
    >systemów łączności alarmowej."

    To jest, kurwa, piękne. Po chuj ją przebudowywali, jak znowu ją będą
    przebudowywać? To jakiś taki nowy sport?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 22. Data: 2010-10-27 20:07:55
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 09:31:53 +0200, MadMan
    <m...@n...wp.pl> wrote:

    >Ale jeśli jedziesz sam. W 2 osoby jest różnie, w 3 prawie zawsze taniej
    >samochodem.

    Niekoniecznie. W jeden z wrześniowych weekendów zrobiłem z rodziną
    (2+1) wycieczkę z Warszawy do Krakowa. Bilet rodzinny w jedną stronę
    (InterRegio) kosztował niecałe 85 zł. Czyli w dwie strony 170 zł. Za
    tyle kupiłbym 40 litrów paliwa, czyli w dwie strony raczej bym nie
    przejechał. Czas podróży - porównywalny.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 23. Data: 2010-10-27 20:12:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 09:59:45 +0200, Gabriel 'wilk'
    <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> wrote:

    >Policz bilet za 2 dorosle osoby i polowke za male dziecko za dojazd z bagazami na
    wczasy.
    (...)

    Też nie zawsze to wychodzi na korzyść auta. PKS z Warszawy do Łeby
    kosztował w tym roku coś koło 70 zł za osobę dorosłą, niecałe 50 zł.
    za dziecko. Za paliwo wydałem trochę mniej, ale jechałem małolitrażową
    Pandą ;) A co się umęczyłem po drodze, to moje. Jedyny plus to
    posiadanie auta na miejscu, aczkolwiek ja przez cały podyt nie
    ruszyłem go z miejsca.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2010-10-27 20:15:21
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 09:09:55 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Budowali drugie wiadukty, więc opłaty będą na zjazdach.
    >Co za tym idzie, zapłacisz tylko za przejechany odcinek.

    Czyli tak jak na A1.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 25. Data: 2010-10-27 21:19:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:81rgc6l2880vhn1bip2c99doqj4gn6791o@4ax.com...

    > Czyli tak jak na A1.

    Wszystkie nowe autostrady tak już mają.

  • 26. Data: 2010-10-27 21:22:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 11:45:59 +0200, Tomasz Finke napisał(a):

    > JKM chciałby sprywatyzować wszystkie drogi i pobierać za nie opłaty
    > za pomocą powszechnego systemu nawigacyjnego... to już chyba wolę
    > jakieś bardziej socjalistyczne rozwiązanie, np. winiety :-)

    I jednocześnie - skasowac akcyzę. Co oznacza litr benzyny za 1,70zł...

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-10-27 21:31:42
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-10-27 07:06, Gabriel 'wilk' pisze:
> [...]
    > tylko 2 pkt. poboru oplat na odcinku 200km to czy sie pojedzie 20km czy
    > 200km bedzie trzeba placic myto za calosc, troche to dziwne.
    > "Od 1 lipca przyszłego roku przejazd autostradą A4 z Wrocławia do
    > Katowic będzie płatny. Punkty poboru opłat zostaną wybudowane w
    > Karwianach - 3 kilometry za Wrocławiem w stronę Opola - oraz w Sośnicy
    > pod Gliwicami.
    > Natomiast przejazd A4 od Wrocławia w stronę Krzyżowej jeszcze przez co
    > najmniej pięć lat będzie bezpłatny. Trasę na tym odcinku trzeba
    > przebudować. Brakuje między innymi pasów awaryjnych, a także systemów
    ku-a4-wroclaw-katowice-bedzie-platna,nId,304393

    > http://www.autoinfo.pl/wiadomosci/autostrada-a4-odci
    nek-katowice-%E2%80%93-wroclaw-platny-od-konca-2011-
    roku

    > pozdrawiam

    no ciekawe co z odcinkiem A4 w Gliwiach. Jak budowali to mówili że
    będzie za darmo - jakoby południowa obwodnica Gliwic. Potem coś że
    płatny ale nie dla mieszkańców śląska czy jakoś tak. Więc pewnie skończy
    się tak że będzie normalnie płatna. Ha zresztą jakby chcieli aby ten
    odcinek pozostał nie płatny to by bramki zrobili za zjazdem na DK 88.
    Przy okazji zaoszczędziliby na 3 dodatkowych wiaduktach.
    No to już widzę jak się przytka pszczyńska.
    pozdrawiam
    marcin jan

  • 28. Data: 2010-10-27 23:20:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin Jan" <t...@g...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > za darmo - jakoby południowa obwodnica Gliwic. Potem coś że płatny ale nie
    > dla mieszkańców śląska czy jakoś tak. Więc pewnie skończy się tak że

    Raczej nie, bo nie zrobiliby bramki przed Gliwicami.

  • 29. Data: 2010-10-27 23:51:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 12:44:49 +0200, Tomasz Finke wrote:
    >No właśnie, czy lud może jakimiś bardziej legalnymi metodami pozbyć się
    >dysfunkcjonalnej demokracji...

    No, ustroj sioe zmienil i zmiana ustroju nie jest juz tak wprost
    przestepstwem, wiec w zasadzie mozna by demokratycznie przeglosowac
    ustanowienie monarchii :-)

    J.

  • 30. Data: 2010-10-28 07:03:21
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik jerzu napisał:

    > To jest, kurwa, piękne. Po chuj ją przebudowywali, jak znowu ją będą
    > przebudowywać? To jakiś taki nowy sport?
    Darku, ktos musi zarabiac kase a ludzie musza miec prace (czasem kilka lat na tym
    samym kawalku A4 -
    zwlaszcza odcinek Krakow-Gliwice) a my za wszytsko zaplacimy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde