  • 1. Data: 2010-10-27 06:35:59
    Temat: Peugeot 206 - obudowa pilota alarmu
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Mam w Peugeocie 206 firmowo (przy zakupie auta) zainstalowany
    ichniejszy autoalarm, zamek centralny i immobilizer. To ostatnie
    chyba w moim wątku jest bez znaczenia. Do obsługi zamka i alarmu
    mam kluczyk jak w linku:
    http://www.alfabeta.terramail.pl/klucz206.jpg

    Ponieważ popękała obudowa i trzeba ją wymienić to kupiłem nową
    obudowę i chcę podmiankę zrobić sam. Czy są jakieś
    niespodzianki, o których muszę wiedzieć, aby sobie nie napultać?
    Albo jakieś pułapki? Nigdy tego nie robiłem i nie wiem jak to
    czasowo będzie szło. Czy jest jakiś czas, po którym coś z
    bebechów klucza się rozkoduje (alarm, immobilizer), czy mogę to
    robić na spokojnie?