  • 1. Data: 2012-11-20 20:44:44
    Temat: A2 dzisiaj
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Jechałem sobie A2 Poznań-Warszawa. Zauważyłem po obu stronach
    w odstępie paru km zaparkowane w zatoczce czarne mondeo z długą
    anteną od CB Radio. Czy to już te słynne nieoznakowane radiowozy
    ITD? Koło jednego przemknąłem dość szybko. :(
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 2. Data: 2012-11-20 21:14:47
    Temat: Re: A2 dzisiaj
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-11-20, megrims <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > anteną od CB Radio. Czy to już te słynne nieoznakowane radiowozy
    > ITD? Koło jednego przemknąłem dość szybko. :(

    Takie?

    http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20121109/LUBLIN/121109469

    Ktos wczesniej wrzucal inny artykul to antenki mieli raczej skromne
    i 3-4 obok siebie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2012-11-20 21:17:00
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: megrims Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 20.11.2012, 20:44:44

> [...]
    > anteną od CB Radio. Czy to już te słynne nieoznakowane radiowozy
    > ITD? Koło jednego przemknąłem dość szybko. :(

    Na następny raz patrz na rejestrację, jeśli zaczyna się na WE i kończy
    na CW, to możesz głośno przełknąć ślinę.

    Oto numery rejestracyjne Fordów Focusów, Mondeo i Peugeotów Partnerów
    Inspekcji Transportu Drogowego:

    Nr rejestracyjny - marka - kolor - delegatura - siedziba delegatury

    WE 574CW - Ford Mondeo - granatowy - Delegatura Południowo-zachodnia -
    Wrocław
    WE 575CW - Ford Mondeo - granatowy - Centrum Automatycznego Nadzoru nad
    Ruchem Drogowym - Warszawa
    WE 576CW - Ford Mondeo - czarny - Delegatura Północna - Bydgoszcz
    WE 577CW - Ford Mondeo - srebrny - Delegatura Wielkopolska - Poznań
    WE 578CW - Ford Mondeo - czarny - Delegatura Śląska - Katowice
    WE 579CW - Ford Mondeo - czarny - Delegatura Wschodnia - Lublin
    WE 580CW - Ford Focus - srebrny - Delegatura Północno-zachodnia - Gorzów
    Wielkopolski
    WE 581CW - Ford Focus - granatowy - Delegatura Wielkopolska - Poznań
    WE 582CW - Ford Focus - czarny - Delegatura Północno-wschodnia -
    Białystok
    WE 583CW - Ford Focus - srebrny - Delegatura Południowo-zachodnia -
    Wrocław
    WE 584CW - Ford Focus - srebrny - Delegatura Północna - Bydgoszcz
    WE 585CW - Ford Focus - czarny - Delegatura Śląska - Katowice
    WE 586CW - Ford Focus - granatowy - Delegatura Wschodnia - Lublin
    WE 587CW - Ford Focus - srebrny - Delegatura Centralna - Łódź
    WE 588CW - Ford Focus - czarny - Delegatura Południowo-wschodnia -
    Rzeszów
    WE 589CW - Ford Focus - granatowy - Delegatura Południowa - Kraków
    WE 590CW - Ford Mondeo - srebrny - Delegatura Centralna - Łódź
    WE 591CW - Ford Mondeo - srebrny - Delegatura Północno-zachodnia -
    Gorzów Wielkopolski
    WE 592CW - Ford Mondeo - czarny - Delegatura Północno-wschodnia -
    Białystok
    WE 593CW - Ford Mondeo - srebrny - Delegatura Południowa - Kraków
    WE 594CW - Ford Mondeo - czarny - Delegatura Południowo-wschodnia -
    Rzeszów
    WE 595CW - Ford Focus - czarny - Centrum Automatycznego Nadzoru nad
    Ruchem Drogowym - Warszawa
    WE 214EC - Peugeot Partner - oznakowany żółty - Delegatura
    Południowo-wschodnia - Rzeszów
    WE 215EC - Peugeot Partner - oznakowany żółty - Centrum Automatycznego
    Nadzoru nad Ruchem Drogowym - Warszawa
    WE 216EC - Peugeot Partner - oznakowany żółty - Delegatura Północna -
    Bydgoszcz

    Fordy Mondeo są sedanami, a Focusy to kombi.

    źródło:
    <http://regiomoto.pl/portal/aktualnosci/nieoznakowan
    e-radiowozy-inspekcji-drogowej-oto-ich-numery-rejest
    racyjne>

    --
    Llort

    lengyel - magyar erőteljes nyelvrokonság

  • 4. Data: 2012-11-21 00:26:38
    Od: tÎż

    megrims wrote:

> [...]
    > paru km zaparkowane w zatoczce czarne mondeo z długą anteną od CB Radio.
    > Czy to już te słynne nieoznakowane radiowozy ITD? Koło jednego

    To byłem ja, widziałem Cię!

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 5. Data: 2012-11-22 13:37:02
    Od: komar <k...@1...cc>

    W dniu 2012-11-20 20:44, megrims pisze:
> [...]
    > anteną od CB Radio. Czy to już te słynne nieoznakowane radiowozy
    > ITD? Koło jednego przemknąłem dość szybko. :(

    Na przyszłość spisz numery i zgłoś na policji, że taki pojazd zagraża bezpieczeństwu
    ruchu
    drogowego parkując w miejscu niedozwolonym.