  • 1. Data: 2010-10-14 22:26:13
    Temat: A to byla betoniara
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    26,_Kierowca_scanii_zatrzymal_sie__popatrzyl_i_odjec
    hal_.html

    "Tuż przed zderzeniem kierowca busa zdecydował się na manewr
    wyprzedzania ciężarowej scanii z cysterną do przewożenia betonu. To
    długie auto, potrzeba czasu, by je wyprzedzić.

    - Kierowca samochodu ciężarowego scania zatrzymał się w pewnej
    odległości od miejsca wypadku, zobaczył co się dzieje, niewątpliwie
    wiedział, że doszło do wypadku drogowego, mimo to wsiadł do samochodu
    i odjechał. Zresztą, z tego miejsca odjechało kilka samochodów, które
    jechały tamtą trasą "

    Zanim zaczniemy ganic .. to moze przedyskutujmy kto by zaplacil za
    straty, gdyby ten beton zastygl w gruszce, albo przytomny kierowca
    wylal go do rowu .. A jak znam zycie to oczywiscie policja swiadka nie
    pusci, do rowu zrzucic nie pozwoli, a zaplacic nie bedzie chciala :-)

    Zaraz .. "cysterna do betonu" to dlugie auto ?

    J.

  • 2. Data: 2010-10-14 22:37:57
    Temat: Re: A to byla betoniara
    Od: " e^x/dx" <d...@g...pl>

    Nie czepiaj się. Dziennikarze tak mają.
    Pewnie mieli na myśli cysternę z cementem.

    Okropna tragedia :-( , niewyobrażalna.

    Pozdrawiam,
    e^x/dx

  • 3. Data: 2010-10-14 22:40:25
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-10-14 22:26, J.F. pisze:
    > Zaraz .. "cysterna do betonu" to dlugie auto ?

    No, od T4 dłuższa z pewnością...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 4. Data: 2010-10-14 22:48:56
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin e^x/dx

    > Nie czepiaj się. Dziennikarze tak mają. Pewnie mieli na myśli cysternę z
    > cementem.
    >
    > Okropna tragedia :-( , niewyobrażalna.

    Podobne dzieją się niestety codziennie...

    --
    ignorance is bliss

  • 5. Data: 2010-10-14 22:52:53
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > jechały tamtą trasą "

    > Zaraz .. "cysterna do betonu" to dlugie auto ?

    długi jak długi, w tym aucie jechało 18! osób, jaką można wziąć średnią wagę
    dorosłych ludzi (z których zdecydowana większość była mężczyznami)? 60kg(i
    tak mało)? to na tej T4-ce było załadowane dobrze > 1 tonę,
    i kierowca takim autem brał się za wyprzedzanie ciężarówki we mgle?
    masakra :/

    brat

  • 6. Data: 2010-10-14 22:57:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin bratPit

> [...]
    > 60kg(i tak mało)? to na tej T4-ce było załadowane dobrze > 1 tonę, i
    > kierowca takim autem brał się za wyprzedzanie ciężarówki we mgle?

    Może był jednym z tych, którzy nie odróżniają "nie widać, że coś jedzie"
    od "widać, że nic nie jedzie"?

    --
    ignorance is bliss

  • 7. Data: 2010-10-14 23:01:38
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Może był jednym z tych, którzy nie odróżniają "nie widać, że coś jedzie"
    > od "widać, że nic nie jedzie"?

    tak jak piszesz lub "zawsze się udawało to uda się i tym razem",

    brat

  • 8. Data: 2010-10-14 23:29:17
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "bratPit"

    > tak jak piszesz lub "zawsze się udawało to uda się i tym razem",

    moze kierowca czytał pms i za radą całalina nie chciał być
    kapelusznikiem wlokącym się 90km/h za ciężarówką?

  • 9. Data: 2010-10-15 08:35:41
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2010 22:26:13 +0200, J.F. napisał(a):

> [...]
    > pusci, do rowu zrzucic nie pozwoli, a zaplacic nie bedzie chciala :-)
    >
    > Zaraz .. "cysterna do betonu" to dlugie auto ?

    Mylisz chyba cysternę do betonu z gruszką.
    Cysterna do betonu to takie coś długości normalnej naczepy, wygląda jak
    złamana na środku cysterna do paliw.
    Chyba że to ja z czymś mylę, niemniej ktoś mi to tak wyjaśniał na
    pytanie co to jest ta złamana cysterna.

    Tak czy siak - musiałbym nie mieć rozumu żeby w mgle toto wyprzedzać.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 10. Data: 2010-10-15 08:52:27
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złamana na środku cysterna do paliw.
    > Chyba że to ja z czymś mylę, niemniej ktoś mi to tak wyjaśniał na

    cysterna może być do cementu!!! do betonu to grucha...

    --=olo=--