  • 61. Data: 2009-07-22 14:11:55
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    nie bede kozaczyl, jade dzis po 2 Gb jednak
    i woleza roznice kupic drugi HDD na backupy.
    Wiec chyba nie sprawdze :)

    Roger

  • 62. Data: 2009-07-22 14:41:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 12:11:32 +0200, Marx napisał(a):

    > a moze po prostu ktos kupil jakis czas temu wersje 32bit i nie chce
    > wydawac dodatkowej kasy na nowa wersje, na ktorej bedzie dodatkowo mial
    > problem ze sterownikami? czy to tak trudno zrozumiec?
    > Marx

    Mity o problemach ze sterownikami długo żyją jak widzę.

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 63. Data: 2009-07-22 14:42:36
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h475jj$6nb$1@news.interia.pl...
    > nie bede kozaczyl, jade dzis po 2 Gb jednak
    > i woleza roznice kupic drugi HDD na backupy.
    > Wiec chyba nie sprawdze :)
    > Roger

    Mieczak :)

  • 64. Data: 2009-07-22 14:43:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 12:59:35 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

> [...]
    > dziadow z zainstalowanym zamulonym XP i tez tego nie chce nawet za
    > darmo. Na 100% kupie win7 64 bitowy ale to dopiero za jakieś pół
    > roku będzie. nnymi słowy niema opcji. Aha Maca tez nie chce bo nie lubie
    > przeplacac za logo :)
    >
    > Abstrahując uwazam, że Win XP nawet z 3Gb ramu smiga bardzo
    > dobrze gdyby jeszcze udało się przenieść całego jego swapa na ten
    > Ram dysk ale o wielkości 3-4 GB to nie potrafię sobie wyobrazić
    > szybszego systemu na chwilę obecną (Maca nie chcę). XP 64 jest
    > uciążliwy natomiasjaka jesy Vista wszyscy wiemy. Wybór będzie

    Vista nie muli. Nawet na laptopach. Muli system koszmarnie zaśmiecony przez
    dziesiątki programików poinstalowanych przez OEMa. Ale to z kolei dotyczy
    każdego systemu, XP czy Visty. Będzie też dotyczyć 7.

    Jaka jest Vista wiem. Używam, z dużym powodzeniem. X64, dla ścisłości.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 65. Data: 2009-07-22 14:44:01
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > To trzeba brać porządne modułki.

    Oczywiście trzeba brać porządne. Tylko są dwa problemy:

    1. Moduły 2GB DDR2 są ogólnie nędzne

    2. To ograniczenie chipsetu, który przy obciążeniu magistrali 4 modłami (2-u
    stronnymi) często ma gorsze osiągi i BIOS ustawia RAM na luzniejsze timingi.
    Dlatego lepiej jest instalować 2x2GB niż 4x1GB.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 66. Data: 2009-07-22 14:44:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 12:09:56 +0200, Marx napisał(a):

    > Robert Kois pisze:

    > nie wspominajac ze wymagania na pamiec w programach rosna x2...
    > Marx

    Kto ci takich bzdur naopowiadał?

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 67. Data: 2009-07-22 14:45:07
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 16:00:32 +0200, Marx napisał(a):

    > znaczy ze wymagania na pamiec sa takie same? a te 64 bity to sciema?
    > Marx

    Są NIECO większe. Na pewno nie dwa razy większe.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 68. Data: 2009-07-22 14:47:26
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Jul 2009 13:13:25 +0200, Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Wyślesz mi darmową licencję?

    Niestety Microsoft mi sprezentował tylko jedną.

    Ale jak się chce mieć więcej niż 4GB dla programów to może warto zapłacić
    zamiast narzekać?

  • 69. Data: 2009-07-22 15:05:19
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:
    > Ale jak się chce mieć więcej niż 4GB dla programów to może warto zapłacić
    > zamiast narzekać?

    A jeszcze lepiej poprzestać na 2GB dla szopa, bo więcej nic nie da (jak
    się nie robi panoram ze stu zdjęć), a mieć ramdysk na historię i hurtowe
    ilości plików.
    Może jak będą w normalnych cenach dyski fleszowe to się zmieni, ale na
    razie to jest najtańszy sposób na największy przyrost działań
    (kilkukrotny w przypadku wspomnianych rawów).

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 70. Data: 2009-07-22 15:08:16
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Oczywiście trzeba brać porządne. Tylko są dwa problemy:
    >
    > 1. Moduły 2GB DDR2 są ogólnie nędzne

    U mnie nic nie siadło, Kingsony 800 2 i 1GB żyją w zgodzie ze sobą. Jak
    będę kupował dodatkowe dwójki to z takimi samymi timingami. Może całość
    pracuje deko wolniej, ale na pewno na innych frontach jest znacznie
    szybciej.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się
    darmo/