  • 111. Data: 2009-07-23 13:18:27
    Temat: Re: A teraz dla odmiany sprzetowo
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Jeżeli swap na windzie sobie poprawnie skonfigurujesz to nic tam lądować
    > nie będzie, uwierz mi ;)

    to jak to wytłunaczysz:
    http://studio-roger.pl/pliki/swap.gif

    Kazy dysk ma wyłączonego swapa a na RAM H:\ dysku jest
    przydzielony 200-900MB. Efekt aktualnie przydzielono
    3582 MB!! i plik ten leży na dysku C a na RAM dysku niema
    nic :)

    Roger

  • 112. Data: 2009-07-23 13:21:58
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:h49mra$t2j$1@news.interia.pl...
> [...]
    > http://studio-roger.pl/pliki/swap.gif
    > Kazy dysk ma wyłączonego swapa a na RAM H:\ dysku jest
    > przydzielony 200-900MB. Efekt aktualnie przydzielono

    To go skasuj ;)

  • 113. Data: 2009-07-23 13:58:22
    Od: Dariusz Zygmunt <d...@c...homelinux.net>

    W czwartek 23 lipiec 2009 11:06, l...@l...localdomain wyraził
    następujacą opinię:
    > Mikolaj Tutak nabazgrał:

    > Wybacz pytanie: czy masz jakiekolwiek wykształcenie w kierunku
    > tworzenia systemów operacyjnych?

    A co to ma do rzeczy? System jest dla użytkownika a nie po to żeby podobał
    się teoretykom ;-)

    > Bo na moje, to dziełem marketo-debili
    > było wyłącznie wypchnięcie na półki systemu mocno niegotowego.

    I tak był opóźniony bodajże rok czy nawet dłużej.

    > Ciekawe co powiesz, jak już go dokończą...

    Tzn. jak dokończą Vistę? Przecież już wiadomo że Vista ma zejść, no chyba że
    za "dokończoną Vistę" uważasz Windows 7 :-)

    Z pozdrowieniami
    Dariusz Zygmunt

    --
    53°20'41,8"N 15°02'19,9"E

  • 114. Data: 2009-07-23 14:25:56
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <h49qa0$re9$1@inews.gazeta.pl>,
    Dariusz Zygmunt nabazgrał:

    > A co to ma do rzeczy? System jest dla użytkownika a nie po to żeby podobał
    > się teoretykom ;-)

    To Twoja opinia ;)

    > Tzn. jak dokończą Vistę? Przecież już wiadomo że Vista ma zejść, no chyba że
    > za "dokończoną Vistę" uważasz Windows 7 :-)

    Nie to, że uważam - ja mam taką nadzieję po prostu.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 115. Data: 2009-07-23 14:36:20
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 15:18:27 +0200, Roger from Cracow napisał(a):

> [...]
    > przydzielony 200-900MB. Efekt aktualnie przydzielono
    > 3582 MB!! i plik ten leży na dysku C a na RAM dysku niema

    Tryb awaryjny i go skasuj i jeszcze raz powłączaj i powyłączaj swap (w
    awaryjnym). Nie wiem czy pomoże ale gorzej nie będzie :).
    --
    Kojer

  • 116. Data: 2009-07-23 14:37:04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia 23 Jul 2009 14:25:56 GMT, l...@l...localdomain napisał(a):

    > Nie to, że uważam - ja mam taką nadzieję po prostu.

    Ja tam poczekam na SP2 do Windows 7 :).

    --
    Kojer

  • 117. Data: 2009-07-23 15:53:29
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Roger from Cracow wrote:

    > zła wiadomość, 8Gb pozwalai tak stworzyc RAM max 3GB
    > własnie odkryłem ze tem programik ma takie max możliwości.
    > Wiec szkoda zachodu, jutro musze wymienić 4Gb na 2GB ;)

    Który programik? Gavotte Ramdisk czy VSuite Ramdisk?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 118. Data: 2009-07-23 17:12:25
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Tryb awaryjny i go skasuj i jeszcze raz powłączaj i powyłączaj swap (w
    > awaryjnym). Nie wiem czy pomoże ale gorzej nie będzie :).

    powylaczalem, skasowale i olewam na razie pagefile :) zreszta robiłem już
    tak
    wcześniej ale znowu się pojawiało... to jest ta zajebistość M$ chyba :)
    zobacze co bedzie bez tego ustrojstwa. A na RAM wsadziłem całą bazę
    cache od Lightrooma i powiem, że śmiga jak talala. Przy wyłączaniu
    komp robi backup zawartości RAM i po sprawie. Zreszta trzymam tam
    tylko bufor od RAWow nad ktorymi pracuję.

    Roger

  • 119. Data: 2009-07-23 17:13:26
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Który programik? Gavotte Ramdisk czy VSuite Ramdisk?

    Govate ten drugi smiga i zaklada max 4096 MB

    Roger

  • 120. Data: 2009-07-23 17:23:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    l...@l...localdomain pisze:
    > Ja powiem inaczej - jak już ktoś ma 3kpln na jeden program, to
    > może sobie ten 1.2kpln(*) do maka dopłacić i nadal nie musieć
    > męczyć się z wyrobami Microsoftu.

    Ale dlaczego męczyć? Wszystko pracuje znakomicie, szybko, niezawodnie i
    dużo taniej. Jedyny problem to ograniczenie pamięci ale jak widać
    właśnie padło.
    Poznałem trochę maka i to nie jest nic lepiej od ms, a drożej. A swoją
    drogą, polityka jabłka mnie znacznie mocniej denerwuje niż ms.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl