  • 1. Data: 2014-06-08 04:13:19
    Temat: A ten "elektronik" dalej swoje ..
    Od: s...@g...com

    O tusku i europie...

    No cóż, ma gościu pewne niedomagalności, zobaczymy co będzie dalej

  • 2. Data: 2014-06-08 05:23:55
    Temat: Re: A ten "elektronik" dalej swoje ..
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 7 Jun 2014 19:13:19 -0700 (PDT), s...@g...com napisał(a):

    > O tusku i europie...
    >
    > No cóż, ma gościu pewne niedomagalności, zobaczymy co będzie dalej

    Co Ty Stachu?
    Nie lubisz pogadać z trolem?

  • 3. Data: 2014-06-08 10:08:34
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co Ty Stachu?
    > Nie lubisz pogadać z trolem?

    Ja stawiam, że to po prostu parcie na szkło...

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 4. Data: 2014-06-08 15:54:58
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    no asy, jak będzie po angielsku
    "Elementy o stałych rozłożonych"?

  • 5. Data: 2014-06-09 01:31:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-08 15:54, tusk, donald tusk pisze:
    > "Elementy o stałych rozłożonych"?

    "ele-scum about permanent once-cradle"
    było się uczyć, to byś wiedział.

  • 6. Data: 2014-06-09 01:36:36
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 08 Jun 2014 15:54:58 +0200, "tusk, donald tusk"
    <N...@g...pl> wrote:

    >no asy, jak będzie po angielsku
    >"Elementy o stałych rozłożonych"?

    Juz wiem dlaczego masz klopoty z programwoaniem w C... Po angielsku
    czytac nie potrafisz...

    A.L.

  • 7. Data: 2014-06-09 15:10:57
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    > "ele-scum about permanent once-cradle"

    weź przetłumacz, bo nie wiem czy mam cię nawyzywać?
    normalnie jak we wspólnocie europejskiej, mógłbym od razu zacząć o po,
    ale próbuj najpierw...

  • 8. Data: 2014-06-09 15:58:24
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    tusk, donald tusk <N...@g...pl> wrote:

    > weź przetłumacz, bo nie wiem czy mam cię nawyzywać?

    Elementy o stałych rozłożonych. Elementarne.

    --
    SELECT finger FROM hand WHERE id = 3;
    http://www.chmurka.net/

  • 9. Data: 2014-06-09 23:26:01
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > weź przetłumacz, bo nie wiem czy mam cię nawyzywać?

    No dawaj, niech też mam coś z życia.

  • 10. Data: 2014-06-10 00:09:34
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    W dniu 2014-06-09 23:26, sundayman pisze:

    > No dawaj, niech też mam coś z życia.

    gogole tłumaczy to inaczej...