  • 81. Data: 2011-10-14 17:09:42
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 16:55:45 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Policja zaczeła go gonić jak popełnił drobne wykroczenie.

    Nie nazwałbym gonieniem próby zatrzymania pojazdu do kontroli.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 82. Data: 2011-10-14 17:11:58
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 17:01, kamil pisze:

    > Co mam odpowiedzieć? Tłumaczyć dlaczego policja ma reagować widząc coś
    > podejrzanego?

    Jak widać na załączonym obrazku, tłumaczyć można do upadłego, a efekty
    i tak mizerne.

    > Może jeszcze mam tłumaczyć że woda jest mokra?

    Nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne jest czarne.

    ;)

  • 83. Data: 2011-10-14 17:13:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 16:06, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > A mówimy o tym też czy wali konia do fotek z nagimi siedmiolatkami, czy
    > o realnym powodzie wszczęcia pościgu ?

    Realnym powodem wszczęcia pościgu jest podejrzany na motocyklu nie
    zatrzymujący się na wezwanie policji. Ty też z jakiegoś blokowiska, czy co?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 84. Data: 2011-10-14 17:14:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 16:07, to wrote:
    > begin Rafał \"SP\" Gil

    > Oni tak mają. :D Mnie też raz zatrzymali za bieganie i zawracali głowę
    > przez pół godziny.

    Jakiś ty bohaterski, przez pół miasta policji uciekałeś.

    Czekamy teraz na historię o dziecku wychowywanym bezstresowo i gumie do
    żucia na czole. ;))

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 85. Data: 2011-10-14 17:15:12
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    > Policja zaczeła go gonić jak popełnił drobne wykroczenie.

    Nie nazwałbym gonieniem próby zatrzymania pojazdu do kontroli.

    BTW 250 zł i 5 punktów (na początek, nie chce mi się sprawdzać czy tam
    są jakieś ciągłe) to nie aż takie drobne wykroczenie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 86. Data: 2011-10-14 17:16:10
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 16:15, MadMan wrote:

    > Nie nazwałbym gonieniem próby zatrzymania pojazdu do kontroli.
    >
    > BTW 250 zł i 5 punktów (na początek, nie chce mi się sprawdzać czy tam
    > są jakieś ciągłe) to nie aż takie drobne wykroczenie.

    Jeszcze nie zauważyłeś, że na PMSie takie błahostki to są drobne
    wykroczenia za które niedobra policja nęka bogu ducha winnych kierowców?

    Prawdziwym problemem są zawalidrogi jadące 85/90 albo ruszający spod
    świateł dopiero, kiedy zapali się zielone. ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 87. Data: 2011-10-14 17:19:54
    Od: to <t...@x...abc>

    begin kamil

    > Jakiś ty bohaterski, przez pół miasta policji uciekałeś.
    >
    > Czekamy teraz na historię o dziecku wychowywanym bezstresowo i gumie do
    > żucia na czole. ;))

    Nie uciekałem, po prostu sobie biegłem, zatrzymali mnie bez powodu jak
    ich mijałem, bo im się nie spodobało, że biegnę.

  • 88. Data: 2011-10-14 17:19:59
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 17:09, MadMan pisze:

    > Nie nazwałbym gonieniem próby zatrzymania pojazdu do kontroli.

    Wtedy jeszcze nie gonili, tylko zareagowali tak, jak podobno
    wszyscy byśmy sobie życzyli - zobaczyli wykroczenie i szybko
    zareagowali. Gdyby nie zareagowali to zaraz byłby krzyk, że nic
    nie robią i bezpieczeństwo mają w poważaniu. Niestety, klient
    w tym momencie zaczął uciekać. To trochu inny kaliber wykroczenia:

    Art. 92. kodeksu wykroczeń:
    § 2 Kto w celu uniknięcia kontroli nie stosuje się do sygnału osoby
    uprawnionej
    do kontroli ruchu drogowego, nakazującego zatrzymanie pojazdu,
    podlega karze aresztu albo grzywny.
    § 3. W razie popełnienia wykroczenia określonego w § 2 można orzec zakaz
    prowadzenia pojazdów.

  • 89. Data: 2011-10-14 17:25:01
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 16:19, Artur Maśląg wrote:

> [...]
    > nie robią i bezpieczeństwo mają w poważaniu. Niestety, klient
    > w tym momencie zaczął uciekać. To trochu inny kaliber wykroczenia:

    Ja wciąż czekam, aż AK (albo którykolwiek z buntowników) odpowie na moje
    pytanie i napisze, co policja powinna była według niego zrobić w takiej
    sytuacji.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 90. Data: 2011-10-14 17:27:06
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-14 17:07, to pisze:
    > kamil

    > Równie dobrze mógł stracić za 0,21 na rowerze.

    A jakie to ma znaczenie? Pewnie ze stresu najpierw skręcił
    w prawo z lewego skrajnego pasa, a później uciekał przed
    policją, która poleciła mu zjechać w bezpieczne miejsce
    jak stał.