  • 41. Data: 2011-10-14 15:21:54
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Ba. Każdy może cwaniakować i przeginać, ale tylko w wykonaniu policji
    > staje się to niebezpieczne bo wtedy okazuje się, że po naszych drogach
    > jeżdżą same przyzwoite kapelusze.

    Pawel, odwrotnie. Tylko w wykonaniu policji jest to bezpieczne, jak
    zwykli ludzie przekraczaja predkosc to juz sa bandytami.

    --
    Artur

  • 42. Data: 2011-10-14 15:22:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Oct 2011 13:10:07 +0000 (UTC), AZ

    > Nie, po prostu czytalem artykul na TVN24 gdzie tam nie bylo slowa o
    > alkoholu. Sorry.

    Mimo wszystko nie bardzo rozumiem, skąd u Ciebie taka nachalna niechęć do
    policji. Zrobili swoje, niezależnie od tego, co ten pacjent zrobił
    wcześniej. Ścigali go nie za złamanie jednego przepisu (skądinąd dosyć
    niebezpiecznego, głównie dla samego siebie), tylko za ucieczkę -- bo nikt
    nie ucieka bez powodu (chyba, że nie ma nic na sumieniu -- wtedy jest
    zwykłym idiotą).

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 43. Data: 2011-10-14 15:22:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:21, AZ wrote:

    > Pawel, odwrotnie. Tylko w wykonaniu policji jest to bezpieczne, jak
    > zwykli ludzie przekraczaja predkosc to juz sa bandytami.

    Większość policjantów przechodzi jednak jakieś szkolenie, zamiast uczyć
    się hamowania na śniegu w internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 44. Data: 2011-10-14 15:22:39
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Pewnie jak z czarnymi skrzynkami - wycięli rosjanie.

    Nie pierdol tylko wytlumacz czemu film nie jest w calosci?

    --
    Artur

  • 45. Data: 2011-10-14 15:23:33
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:22, AZ wrote:

    > Nie pierdol tylko wytlumacz czemu film nie jest w calosci?

    A skąd mnie to wiedzieć?

    Ty komuś coś zarzucasz, więc to do Ciebie należy udowodnienie winy.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 46. Data: 2011-10-14 15:25:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 14 Oct 2011 12:59:09 +0000 (UTC), AZ

    > Badz laskaw napisac po co obrabia sie taki film wycinajac np. dwie sekundy?

    Nie wiem jak działają rejestratory w radiowozach, ale w cywilnych
    rejestratorach zawsze jest lag przy zamykaniu pliku i otwieraniu kolejnego.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 47. Data: 2011-10-14 15:25:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Nie zauważyłem, żeby na filmie ktoś ucierpiał.

    Widziales caly? Myslisz, ze policja chwalila by sie w mediach poscigiem
    w ktorym rozbili radiowoz? Chetni niech sobie zobacza radiowozy na
    tylach jagiellonskiej w DC, sporo ich tam :-)

    A pokaz bezpiecznej jazdy na bombach miales wczoraj w DC - skrzyzowanie
    JP z Solidarnosci.

    --
    Artur

  • 48. Data: 2011-10-14 15:25:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:04, AZ pisze:

    > Anyway, nie tak to powinno wygladac. Mozna delikwentna znalezc w inny i
    > bezpieczny dla innych sposob.

    Z tego materiału nasuwają się dwa wnioski:
    1. Zwykli kierowcy, Ci przestępcy, bydło, którym ITD wysyła na ślepo
    mandaty, którym trzeba wstawiać gdzie się da ograniczenia na maksa bo
    inaczej by się pozabijali - jeżdżą całkiem przewidywanie, patrzą w
    lusterka i zjeżdżają na boki.
    2. Policja, która świeci przykładem, odpowiada za bezpieczeństwo na
    drogach - stwarza zagrożenie porównywalne z całym stadem miszczów w bmkach.

    A.

  • 49. Data: 2011-10-14 15:26:54
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:07, kamil pisze:

    > Na przykład jaki? Puścić wolno uciekiniera i wysłać list pod adres
    > zarejestrowania motocykla, nie wiedząc nawet czy to właśnie złodziej nie
    > ucieka na kradzionym?

    A czym to złamanie przepisu różni się od innego zarejestrowanego prze
    FR. Wysyłają mandat i po sprawie. Po co ta cała szopka?

    A.

  • 50. Data: 2011-10-14 15:27:04
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:25, AZ wrote:

    > Widziales caly? Myslisz, ze policja chwalila by sie w mediach poscigiem
    > w ktorym rozbili radiowoz? Chetni niech sobie zobacza radiowozy na
    > tylach jagiellonskiej w DC, sporo ich tam :-)

    Niesamowite, w miejscu do którego zwozi się rozbite radiowozy stoi dużo
    rozbitych radiowozów. ;)

    Czekam na udowadnianie, że po drogach jeżdżą samochody bez silnika, bo
    na złomowisku dużo takich stoi.

    > A pokaz bezpiecznej jazdy na bombach miales wczoraj w DC - skrzyzowanie
    > JP z Solidarnosci.

    Jeden przypadek na ilu nachlanych cywilów za kółkiem?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net