  • 51. Data: 2011-10-14 15:27:36
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Piszesz bzdury, to nazywam je po imieniu.

    Mozesz pisac ze bzdury, mozesz dyskutowac ale kultura wymaga by miec do
    osoby z ktora sie dyskutuje szacunek, czyz nie?

    > Policja ma OBOWIĄZEK zatrzymać podejrzanie zachowującego się uczestnika
    > ruchu. Motocyklista nie ma obowiązku przed nimi uciekać.
    >
    > Jeśli policja się ze swojego nie wywiąże, będziesz mieć do nich pretensje.

    Ja nie mam do nich pretensji ze zlapali, ale niech robia to z glowy i
    bezpiecznie dla postronnych ludzi - tyle i tylko tyle.

    > Jeśli widzę autobus zajeżdżający mi drogę, zgłaszam to firmie która go
    > zatrudnia. Po kilku naganach przestanie zajeżdżać, proste.

    Rozumiem ze sam jestes swiety?

    --
    Artur

  • 52. Data: 2011-10-14 15:27:55
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:26, Arek wrote:

    > A czym to złamanie przepisu różni się od innego zarejestrowanego prze
    > FR. Wysyłają mandat i po sprawie. Po co ta cała szopka?

    Nic nie poradzę, że nie rozumiesz tłumaczeń, to już nie moja wina.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 53. Data: 2011-10-14 15:28:41
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:17, DoQ pisze:

    > Ba. Każdy może cwaniakować i przeginać, ale tylko w wykonaniu policji
    > staje się to niebezpieczne bo wtedy okazuje się, że po naszych drogach
    > jeżdżą same przyzwoite kapelusze.

    Dziwne masz poglądy.

    A.

  • 54. Data: 2011-10-14 15:28:50
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:27, AZ wrote:

> [...]
    >>
    > Ja nie mam do nich pretensji ze zlapali, ale niech robia to z glowy i
    > bezpiecznie dla postronnych ludzi - tyle i tylko tyle.

    Oczywiście że nie, dlatego nieraz dostałem mandat i go zapłaciłem,
    zamiast kombinować na grupach jak by tu się wymigać pytając o
    homologację bezpiecznika ładowarki samochodowej do radaru.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 55. Data: 2011-10-14 15:29:38
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2011 15:11:02 +0200, Karolek napisał(a):

> [...]
    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > ROTFL :D
    > Pokazali, ze potrafia wyciac co nieco z filmu i jak niszczyc publiczne
    > mienie jezdzac po kraweznikach... rzeczywiscie swietne kwalifikacje maja
    > ci policjanci :P
    > Ale za to jaki sukces, kierowca motocykla dostanie mandat i punkty karne :P

    Masz rację. Powinni go ściągnąć na siłę na glebę, skuć i zawieźć do
    komendy. Dodatkowo powinien zapłacić za WSZELKIE I NIEUNIKNIONE szkody
    powstałe w wyniku pościgu, co jest łatwe do zobrazowania - jest przecież
    nagranie. I tyle. Pojazd na policyjny parking z oplatą do kierującego
    (zawsze mógł pożyczyć od niewinnego człowieka).

    --
    Franc

  • 56. Data: 2011-10-14 15:32:03
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-10-14 15:11, Karolek pisze:

> [...]
    > ci policjanci :P
    > Ale za to jaki sukces, kierowca motocykla dostanie mandat i punkty karne :P

    Ale jakie punkty karne, przecież on nie miał PJ. Ale za to bohaterzy z
    policji mogą teraz z powiększonymi kutasami paradować po mieście.

    A.

  • 57. Data: 2011-10-14 15:32:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Większość policjantów przechodzi jednak jakieś szkolenie, zamiast uczyć
    > się hamowania na śniegu w internecie.

    Skoro szkolenie takie pozwala bezpiecznie zapierdalac, niech szkola
    wszystkich tak na PJ i niech wszyscy zapierdalaja bezpiecznie.

    --
    Artur

  • 58. Data: 2011-10-14 15:33:24
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:32, Arek wrote:

    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > Ale jakie punkty karne, przecież on nie miał PJ. Ale za to bohaterzy z
    > policji mogą teraz z powiększonymi kutasami paradować po mieście.

    Masz może spodnie z obniżonym krokiem? Wiesz, takie żeby penis
    cwaniakującego przeciwko policji miał się gdzie mieścić.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 59. Data: 2011-10-14 15:34:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Niesamowite, w miejscu do którego zwozi się rozbite radiowozy stoi dużo
    > rozbitych radiowozów. ;)

    Odwrocona logike masz czy jak? A skad te rozbite radiowozy sa skoro
    policjanci sa szkoleni i jezdza bezpiecznie?

    > Jeden przypadek na ilu nachlanych cywilów za kółkiem?

    A co nachlani cywile tutaj maja do tego? Czy ja gdzies pisalem zeby nie
    lapac nachlanych?

    --
    Artur

  • 60. Data: 2011-10-14 15:36:11
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:34, AZ wrote:

    > Odwrocona logike masz czy jak? A skad te rozbite radiowozy sa skoro
    > policjanci sa szkoleni i jezdza bezpiecznie?

    Skątowni.

    Rozbijają się jak każdy inny samochód, czy częściej czy rzadziej jak na
    razie nie potrafisz udowodnić, więc o to krzyczysz?

    > A co nachlani cywile tutaj maja do tego? Czy ja gdzies pisalem zeby nie
    > lapac nachlanych?

    A skąd mają wiedzieć co on jest, dopóki nie złapią? Wracamy więc do
    szklanej kuli.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil