  • 21. Data: 2011-10-14 15:07:03
    Temat: Re: A propos pościgów...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Tak ośle jeden, mają. Normalny człowiek po takim skręcie zatrzyma się na
    > wezwanie policji, skoro uciekał widocznie miał coś na sumieniu, więc
    > zaczęli pościg.

    Takie zdrobniale zwroty mozesz uzywac do swojej mamusi albo tatusia bo
    widac ze kultury to cie nie nauczyli. Mial - nie mial prawa jazdy.

    > Jakby okazało się, że to jakiś naćpany bandyta który potem rozpieprzył
    > dzieciakowi głowę na przejściu, tobie podobne głąby będą krzyczeć że
    > gdzie była policja, przecież powinna go była zatrzymać.

    Ciekawe co by krzyczeli jakby radiowoz zgarnal np. z przejscia matke z
    dzieckiem albo pierdolnal w busa wiozacego dzieci?

    > I te autobusy uciekają potem na sam widok radiowozu?

    Nie, autobusom wolno (wywnioskowalem to z obserwacji).

    --
    Artur

  • 22. Data: 2011-10-14 15:07:13
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-10-2011 15:03, AZ pisze:

    > Co daje Ci naginanie rzeczywistosci do swojej wizji? Nigdzie nie jest
    > napisane nic o jezdzie po pijaku a zabranie PJ to nie tylko jazda po
    > pijaku.

    Tak tak, poraz kolejny okazuje się czytanie ze zrozumieniem wykracza
    poza umiejętności przeciętnego motocyklisty. A może nie zjadłeś jeszcze
    ciasteczka?

    Pozdrawam
    Paweł

  • 23. Data: 2011-10-14 15:07:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:04, AZ wrote:

    > Anyway, nie tak to powinno wygladac. Mozna delikwentna znalezc w inny i
    > bezpieczny dla innych sposob.

    Na przykład jaki? Puścić wolno uciekiniera i wysłać list pod adres
    zarejestrowania motocykla, nie wiedząc nawet czy to właśnie złodziej nie
    ucieka na kradzionym?

    Proponujesz, żeby policja nie zajmowała się w ogóle uciekającymi przed
    nimi ludźmi? Czy może wyposażysz ich w szklane kule, żeby bez pościgu
    domyślili się że on tylko po bułki jechał i nie zauważył radiowozu?

    Tytani intelektu tutaj jak widzę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 24. Data: 2011-10-14 15:08:12
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:07, AZ wrote:

    > Takie zdrobniale zwroty mozesz uzywac do swojej mamusi albo tatusia bo
    > widac ze kultury to cie nie nauczyli. Mial - nie mial prawa jazdy.

    Przepraszam, z głąbami nie mam siły rozmawiać normalnie.

    > Ciekawe co by krzyczeli jakby radiowoz zgarnal np. z przejscia matke z
    > dzieckiem albo pierdolnal w busa wiozacego dzieci?

    A zgarnął? No to czego się czepiasz?

    > Nie, autobusom wolno (wywnioskowalem to z obserwacji).

    To zgłoś skargę, zamiast jęczeć w internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2011-10-14 15:08:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Być może przepisy ostatnio się zmieniły, ale kiedy ja zdawałem PJ to
    > reszta miała "spierdalać" na widok pojazdu uprzywilejowanego, więc o co
    > tobie chodzi?

    Akurat w tym filmie tego nie ma, ale jak policjanci wyprzedzaja na
    ciasnym luku po pasie w przeciwnym kierunku to jak ten z naprzeciwka ma
    spierdolic? No, zawsze sie udawalo na grubosc lakieru ale kiedys moze
    sie nie udac.

    PS. Po co wycieli fragmenty filmu, tez wiesz?
    --
    Artur

  • 26. Data: 2011-10-14 15:09:21
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, kamil <k...@s...com> wrote:

    > W nagłówku?
    >

    > "Okazało się, że 33-latek już wcześniej stracił uprawnienia do
    > kierowania za jazdę po alkoholu. "

    Moja kulpa bo widzialem artykul na TVN24 gdzie nie bylo slowa o
    alkoholu. Teraz ciekawe jaka byla rzeczywistosc.

    --
    Artur

  • 27. Data: 2011-10-14 15:10:07
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-10-14, DoQ <p...@g...com> wrote:

    > Tak tak, poraz kolejny okazuje się czytanie ze zrozumieniem wykracza
    > poza umiejętności przeciętnego motocyklisty. A może nie zjadłeś jeszcze
    > ciasteczka?

    Nie, po prostu czytalem artykul na TVN24 gdzie tam nie bylo slowa o
    alkoholu. Sorry.

    --
    Artur

  • 28. Data: 2011-10-14 15:11:02
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    W dniu 2011-10-14 13:52, Artur Maśląg pisze:
    > Ciekawy materiał:
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/bialystok/posci
    g-dostal-61-pkt,1,4880303,region-wiadomosc.html

    > Obrazek zdecydowanie zadający kłam teoriom głoszonym na
    > pms o braku kwalifikacji policjantów oraz ich nieodpowiedzialnym
    > zachowaniu.

    ROTFL :D
    Pokazali, ze potrafia wyciac co nieco z filmu i jak niszczyc publiczne
    mienie jezdzac po kraweznikach... rzeczywiscie swietne kwalifikacje maja
    ci policjanci :P
    Ale za to jaki sukces, kierowca motocykla dostanie mandat i punkty karne :P

    --
    Karolek

  • 29. Data: 2011-10-14 15:11:09
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:09, AZ wrote:

    > Moja kulpa bo widzialem artykul na TVN24 gdzie nie bylo slowa o
    > alkoholu. Teraz ciekawe jaka byla rzeczywistosc.

    Rzeczywistość jest banalnie łatwa do zrozumienia. Koleś stracił PJ po
    pijaku, wsiadł ma motocykl i uciekał przed policją. Policja wykonała
    swoje obowiązki i motocyklistę zatrzymała.

    Chyba tylko półgłówki o mentalności pijącego piwko pod blokiem skejta
    będą mieć o to pretensje do policji. HWPD JP na 100%!!!!!!!JEDENJEDEN!!!!

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 30. Data: 2011-10-14 15:12:00
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 14/10/2011 14:08, AZ wrote:

> [...]
    > ciasnym luku po pasie w przeciwnym kierunku to jak ten z naprzeciwka ma
    > spierdolic? No, zawsze sie udawalo na grubosc lakieru ale kiedys moze

    Czekaj, dobrze rozumiem? Masz pretensje do policji o coś, czego na
    filmie nie ma, ale ty domyślasz się że miało miejsce?

    Aha.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil