    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: A propos pościgów...
    Date: Mon, 17 Oct 2011 10:16:44 +0000 (UTC)

    On 2011-10-17, Kuba (aka cita) <y...@w...pl> wrote:

    > nie bardzo rozumiem tego fragmentu z babcią...

    Ze zapominaja o uciekinierze i zajmuje sie czyms innym.

    > ta, a te "drugie" radiowozy, to są rozmieszczone w mieście niczym sieć
    > rybacka i tylko czekają, zeby zajechać komuś droge to po pierwsze
    > Po drugie policjanci mają szklaną kule i od razu wiedzą, którędy za 5 min
    > pojedzie uciekający pacjent
    > Po trzecie zajechanie komuś, kto ucieka przed policją, drogi jest bardzo
    > bezpiecznym manewrem, który nie powoduje zagrożenia spowodowanego przez
    > pędzącego debila, który pewnie za wszelką cene będzie chciał ominąć blokade
    > (i rozjedzie babcie idącą na czerwonym/zielonym świetle :P )

    Kurde, nie popadajmy w dyskusji w skrajnosci. Ja nie mowie ze nie
    powinni go gonic, powinni ale w bezpieczny sposob a ta pogon na
    bezpieczna nie wygladala.

    http://www.youtube.com/watch?v=aGP5O4FMnwg

    Stare jak swiat, samochod skrecal, skrecal i w kilkanascie sekund nagle
    pojawil sie radiowoz, jakby czekal na uciekiniera co nie? Przeciez
    radiowozy nie stoja pod komenda tylko jezdza.

    Po to sie podaje sie caly czas aktualna pozycje zeby przewidziec gdzie
    gosc moze pojechac.

    --
    Artur