  • 11. Data: 2009-09-04 11:18:15
    Temat: Re: A propo malowania pasow
    Od: "Tmek" <g...@o...pl>

    Sir Piernik wrote:
    > Tmek pisze:
    > ...>8
    >
    > Zdziwisz sie - wyglada na wyjatkowo szorstkie, przetestwowalem
    > (wprawdzie na sucho) i trzyma!

    A tu doswiadczenie kogos z mokrym i 4 kolami.
    http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosci/na_drogach/
    news/rewolucja-na-skrzyzowaniach/komentarze,1361806,
    ,25507249

    pozdro
    Tmek

  • 12. Data: 2009-09-04 11:26:38
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > tam. Może we Wrocławiu tak trzeba żeby kierowcy umieli ustalić ile
    > pasów jest na jezdni?

    to niech malują teraz białe pasy w czarne ramki,
    albo niech pójdą dalej, niebieską kropkę na białym pasie żeby każdy
    wiedział że asfalt pomalowany jest w białe pasy a nie biała droga w
    pomalowana w asfalt..

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 13. Data: 2009-09-04 11:28:55
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-09-04 10:37:33 +0200, rg <r...@g...com> said:

    > Nie wiem jaka farba, ale jeżeli skrzyżowanie jest skomplikowane to
    > chyba fajnie jest widzieć gdzie są poszczególne pasy ruchu i gdzie się
    > zatrzymać żeby nie blokować innych?

    Pierdu pierdu - to malowanie znacznie zmniejsza kontrast pomiędzy
    znakami poziomymi, a nawierzchnią, przez co wcale nie będą lepiej
    widoczne.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 14. Data: 2009-09-04 11:57:08
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "de Fresz" <d...@n...o2.pl> wrote in message

    > Pierdu pierdu - to malowanie znacznie zmniejsza kontrast pomiędzy znakami
    > poziomymi, a nawierzchnią, przez co wcale nie będą lepiej widoczne.

    "Pierdu"-t, nawet wielokrotne, to bedzie jak autka nieco rozjada a przede
    wszystkim wyslizgaja nieszczesne malowanie czyli +/-od przyszlej Wiosny.
    Farba, po nalozeniu, przez jakis czas pozostaje szorstka nawet na mokro.
    Lodowisko robi sie nieco pozniej. To bedzie szczegolnie "atrakcyjne" gdyz
    przyczepnosc, punktowo, zniknie na sporej powierzchni.
    Reasumujac: chory wymysl kogos kto chcial na sile zaistniec badz wzial w
    lape. Wroclaw swymi nawierzchniami nigdy nie ulatwial zycia motocyklistom ,
    chocby vide kostka i torowiska.

    weFAQ&v=qvj

  • 15. Data: 2009-09-04 12:05:28
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    Tmek pisze:
    > We wroclawiu poszli na calosc.
    > http://www.wroclawjutro.pl/index.php?option=com_joom
    gallery&func=detail&id=136&Itemid=53#joomimg

    Nie bedzie widac krwi na drodze po wypadku. W sumie ladniej bedzie.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 16. Data: 2009-09-04 12:23:17
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 4 Sep 2009 13:57:08 +0200, Kefir napisał(a):

    > Wroclaw swymi nawierzchniami nigdy nie ulatwial zycia motocyklistom ,
    > chocby vide kostka i torowiska.

    Święta prawda - przez te nasze rozwiązania komunikacyjen ciężko się
    jeździ na moto, a to malowidło na pewno nie przyczyni się do poprawy
    bezpieczeństwa m.in. motonitów.

    Tyle, że na tą chwilę mleko już rozlane jest - rozwiązanie już powstało
    więc trzeba poczekać i popatrzeć na efekty jego 'działania'.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 17. Data: 2009-09-04 12:30:56
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Tmek napisał(a):
    > We wroclawiu poszli na calosc.

    Jak sie kto wypierdoli KTMem to moze go pozniej nie znalezc. Bezsensu.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 18. Data: 2009-09-04 18:34:47
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Marcin N pisze:
    ...>8
    > Czy jeśli dojdzie do wypadku - będę mógł żądać odszkodowania
    > od miasta?

    Mysle, ze gdy udowodnisz (a raczej biegly oceni) ze w tym konkretnym
    przypadku malowanie przyczynilo sie do wypadku to odszkodowanie masz jak
    w banku :)
    Jesli jednak okaze sie ze i tak i tak bys przydzwonil to nie masz szans!

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 19. Data: 2009-09-04 18:42:58
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Kefir pisze:
    ...>8
    > Wroclaw swymi nawierzchniami nigdy nie ulatwial zycia
    > motocyklistom , chocby vide kostka i torowiska.

    Artur, nie desperuj - pomysl jak sie na tej kostce nauczyles jezdzic! :)
    Nadal niezle mnie bawi gdy mam kogos spoza wrocka przeprowadzic przez
    miasto. Na wlotowce jest OK, po wjechaniu na kostke delikwent naogol
    znika mi z oczu tak dokladnie ze czasami musze po niego wracac i potem
    wyprzedzaja nas nawet zakonnice na Kigwayach! ;)

    A co do farby na skrzyzowaniu - nie wiem czy az tak szybko sie wytrze.
    Wyglada toto jak panierka na schabowym!
    Nie znam sie, moze wystarczylo narysowac pomaranczowe grube linie
    ograniczajace a nie zawalic farba cale skrzyzowanie ale sam pomysl IMHO
    jest OK - nie bedzie zadnych watpliwosci (kamery daja skrot
    uniemozliwiajacy ocene odleglosci) czy koles jest na czy poza
    skrzyzowaniem (a byl tam doslownie Sajgon!).

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 20. Data: 2009-09-04 20:25:42
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Fri, 04 Sep 2009 20:42:58 +0200, Sir Piernik
    <d...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
> [...]
    > uniemozliwiajacy ocene odleglosci) czy koles jest na czy poza
    > skrzyzowaniem (a byl tam doslownie Sajgon!).

    Patent jest stary jak świat, tylko w cywilizowanych krajach to
    dają linie w kratkę a nie farby wszędzie.

    Leslie
    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650