-
Data: 2010-11-25 20:26:07
Temat: Re: A propo dyskusji o HIDach - jak sie sprawdza cos takiego ?
Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
news:icmc6c$mu0$1@mx1.internetia.pl...
>W dniu 2010-11-25 18:43, Adam Szewczak pisze:
>>
>> Takie jak np tu.
>> http://moto.allegro.pl/h4-zestaw-bixenon-bi-xenon-hi
d-biksenon-warszawa-i1317696104.html
>>
>>
>> gdzie no niby jest lezka oslaniajaca kierunek swiatla, sa dlugie.
>>
>> Tylko ze rozumiem ze swiatlo jest na tyle mocne, czy de fakto do ksenona
>> musi byc wszystko inaczej zaprojektowane.
> Kolego, to jest akurat jedno z najgorszych wykonań hid-modyfikacji.
> Porównaj sobie żarówkę H4 z "łezką" nad odpowiednim żarnikiem i drugim
> żadnikiem przesunietym obok, i to coś.
> Zauważ że:
> - miejsce łuku (źródło światła) w palniku hid nijak nie trafia w to samo
> miejsce, gdzie w żarówce jest żarnik, choćby dlatego, że w żarówce oba
> włókna są w innych miejscach i albo krótkie albo długie wychodzą nie w
> ogniskowej.
> - osłonka włókna od krótkich ma specyficzny kształt, i w bardzo określony
> sposób kieruje światło. Do tego jest skonstruowane lustro i
> mikro-soczewkowa pokrywa reflektora. Tutaj puszka robiąca za osłonkę jest
> zupełnie innego kształtu (bo musi być poza palnikiem), w dodatku powoduje
> niekorzystne odbijanie się światła od swojej zewnętrznej powierzchni,
> światło w reflektorze "rykoszetuje" we wszystkie strony, co powoduje że
> wychodzi z reflektora też w wielu niepożądanych stronach
>
>
>
> --
A no i taki opis mi chodzilo. Choc kiedys bym z czystej ciekawosci
zobaczyl na zywo jak to dziala i sie zachowuje. Czyli po zamontowaniu, jak
swiatlo rysuje, jak sie odbija, jak geometrie zmienia. No ale to trzeba w
zasadzie wydac kase na test :P
A te "lepsze" rozwiazania to jakie sa ?
PZDr
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 25.11.10 20:50 BartekK
- 25.11.10 20:55 Arbiter
- 25.11.10 21:04 BartekK
- 25.11.10 21:11 BartekK
- 25.11.10 21:48 Adam Szewczak
- 26.11.10 00:00 Wmak
- 26.11.10 01:18 Arbiter
- 26.11.10 08:08 to
- 26.11.10 13:47 Andrzej Kaźmierczak
- 27.11.10 23:34 Wmak
- 28.11.10 10:25 Wmak
- 28.11.10 11:59 Arek M
- 28.11.10 16:04 J.F.
- 28.11.10 16:24 Arbiter
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=